سقوط یک پله ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال سوهان محمد سیما نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال این روزها، حال و روز خوشی ندارد و مسائل اقتصادی و کمبود منابع مالی از یک سو و ضعف در نتیجه گیری از سوی دیگر که خود تابعی از عامل اول است، سبب شده وضعیت پیچیده ای در این تیم شکل بگیرد.

سقوط یک پله ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

شاگردان حسین صبوری که هفته گذشته در قم برابر تیم مقاومت قرچک 4 بر 3 بازنده شده بودند روز جمعه دوم آذر در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال نیز در ساوه، برابر تیم سن ایچ این شهر 4 بر 2 تسلیم شدند و دومین شکست پی در پی را طی 8 روز تجربه کردند.

شکست در ساوه سبب شد تیم سوهان محمد سیما با سقوطی یک پله ای در جدول رده بندی در صندلی هفتم جدول قرار گیرد و شانس کاهش فاصله خود با تیم های بالانشین که عدد بزرگی هم نیست از دست بدهد.

سوهان محمد سیمای قم از 17 بازی خود 25 امتیازی است و با تیم رده چهارم جدول، حفاری خوزستان تنها 3 امتیاز فاصله دارد و همچنین فاصله این تیم با رده سوم جدول که در اختیار فرش آرای مشهد است 7 امتیاز است.

با توجه به این که دیدار بعدی تیم سوهان محمد سیمای قم در خانه برابر فرش آرا برگزار می گردد نماینده فوتسال قم می تواند با کسب پیروزی، هم از بحران خارج گردد و هم فاصله اش را با تیم رده سومی فرش آرا به 4 امتیاز برساند.

حسین صبوری سرمربی سوهان محمد سیما در هفته های اخیر تحت فشار قرار داشته است. او در نیم فصل مجبور به کنار گذاشتن چند بازیکن از برنامه های خود شد و بدون تقویت تیم خود و با اضافه کردن چند بازیکن از تیم امید، تیم را وارد نیم فصل دوم کرد با این حال به نظر می رسد مسائل اصلی در تیم سوهان محمد سیما نشأت گرفته از مسائل مالی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 97

به "سقوط یک پله ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط یک پله ای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید