سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر

به گزارش مرد کوچک، همزمان با گرامیداشت روز روستا استاندار آذربایجان شرقی با همراهی تعدادی از مدیران کل در شهرستان شبستر حضور یافت.

سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر

آقای عابدین خرّم در ابتدای سفر خود در روستای بنیس حضور یافت و مدرسه 6 کلاسه سیف اله درخشانی بنیس را که به همت خیر مدرسه ساز آقای محمد بذرکار با هزینه 9 میلیارد تومان ساخته شده است را افتتاح کرد.

وی سپس در مراسم روز ملی روستا در مرکز رشد و فناوری بنیس حاضر شد و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را در آذربایجان شرقی افتتاح کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: 218 راه روستایی با 1200 میلیارد تومان در آذربایجان شرقی در حال انجام است.

آقای علیزاده با بیان اینکه طول طرح های راه در حال انجام 600 کیلومتر است اضافه کرد: به طور میانه این طرح ها 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با بهره برداری از آنها مردم بیش از 218 روستا از راه آسفالته ایمن بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: توجه به راه های روستایی زمینه ساز توسعه همه جانبه روستا ها است و برای محرومیت زدایی که یکی از شعار های اصلی دولت سیزدهم است در یک سال گذشته راه 68 روستا بهسازی و آسفالت شده است.

آقای علیزاده با اشاره به اینکه 500 میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز مصوب شده است اضافه کرد: 400 میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز راه های استان و 100 میلیارد تومان برای تکمیل چند پل مهم هزینه خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد های روستایی شهرستان شبستر حضور یافت و این نمایشگاه را برای بازدید عموم افتتاح کرد.

آقای عابدین خرّم به مزار شیخ محمود شبستری رفت و بعلاوه و از شرکت های دانش بنیان مرکز رشد و فناوری بنیس بازدید کرد.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2125

به "سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان شبستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید