تورهای چین: رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین، یک شهر قرنطینه شد

به گزارش مرد کوچک، چین باتوجه به افزایش دو برابری موارد ابتلا به کرونا در شهر شیان، بالاترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا را طی 21 ماه گذشته ثبت کرد.

تورهای چین: رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین، یک شهر قرنطینه شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تودی آنلاین، چین باتوجه به افزایش دو برابری موارد ابتلا به کرونا در شهر شیان، بالاترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا را طی 21 ماه گذشته ثبت کرد.

موارد علامت دار ویروس کرونا در چین دوباره افزایش یافته و بیشتر موارد در شهر شیان، در شمال غربی چین گزارش شده است؛ این شهر وارد پنجمین روز قرنطینه شد.

مقامات این شهر محدودیت های سختی را برای سفرهای داخل و خارج از شهر اعمال نموده اند؛ روز گذشته این شهر ابتلای 155 نفر به ویروس کرونا را ثبت نموده که نسبت به روز قبل آن، افزایش دوبرابری داشته است. شیوع اخیر منجر به 635 مورد تایید شده محلی در این شهر با جمعیت 13 میلیون نفری، طی دوره 9 تا 26 دسامبر شده است.

کمیسیون مرکزی بازرسی های انضباطی روز آدینه اظهار داشت 26 تن از مقامات عضو حزب کمونیست در این شهر به علت عدم سخت گیری کافی در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری مجازات شده اند.

سرزمین اصلی چین از زمان آغاز همه گیری تا انتها 26 دسامبر، 101 هزار و 277 مورد تأیید شده ابتلا به کرونا داشته که شامل موارد انتقال محلی و مسافران بین المللی می گردد؛ تعداد قربانیان همچنان 4636 نفر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1917

به "تورهای چین: رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین، یک شهر قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین، یک شهر قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید