راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت در پلدختر

به گزارش مرد کوچک، تهران- خبرنگاران- با توجه به خرابی مراکز تلفن به علت سیلاب پیش آمده در شهرستان پل دختر لرستان و از بین رفتن اغلب تأسیسات و زیرساخت های مخابراتی و ارتباطی در قسمت شهری و روستایی، تمهیدات مختلفی برای برقراری و پایداری ارتباطات در این شهر انجام گرفته است.

راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت در پلدختر

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح روند ارسال ملزومات ارتباطی برای مناطق سیل زده گفت: با ابتکار و اهتمام شبانه روزی همکاران در جهت راه اندازی و پایداری ارتباطات در سریع ترین زمان ممکن در حوزه تلفن ثابت، یک دستگاه کانکس تلفن ثابت به ظرفیت منصوبه 6000خط تلفن ثابت که شامل تمامی تجهیزات و ملزومات موردنیاز یک مرکز تلفن می باشد به شهرستان پل دختر ارسال و راه اندازی گشت.

سید مجید صدری اضافه نمود: همزمان با ارسال سوییچ، آماده سازی جهت کابلی برای اتصال این مرکز در شهرستان پل دختر نیز توسط تیم فنی و عملیاتی منطقه لرستان انجام گرفت.

این کانکس به صورت موقت جهت ارائه سرویس تلفن ثابت و دیتا به بخشی از مشترکینی است که زیرساخت کابلی آن ها دچار خرابی نشده باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته گفت: آن دسته از ارتباطات فیزیکی که دچار قطعی کابل نباشد، به زودی تکمیل و آماده ارائه سرویس در شهر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی همکاران به خصوص همکاران مناطق سیل زده اظهار امیدواری کرد که آماده سازی مرکز تلفن اصلی و زیرساخت های شبکه مخابراتی آن نیزهرچه زودتر صورت پذیرفته و شاهد برقراری ارتباطات به صورت کامل و پایدار در آینده نزدیک باشیم.

علمی**9207**1485

منبع: ایرنا
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 175

به "راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت در پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز کم ظرفیت تلفن ثابت در پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید