دورخیز یک شهروند کاملا معمولی برای جشنواره های خارجی

به گزارش مرد کوچک، سعید آرمند تهیه کننده فیلم سینمایی یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجید برزگر در گفتگو با خبرنگاران گفت: تمام مراحل فنی فیلم یک شهروند کاملا معمولی به کارگردانی مجید برزگر در پراگ به انتها رسیده و فیلم آماده نمایش است. با توجه به وسواسی که نسبت به این فیلم وجود داشت، تمام مراحل فنی از جمله تصحیح رنگ در سطح استاندارد بین المللی انجام شده است.

دورخیز یک شهروند کاملا معمولی برای جشنواره های خارجی

وی با اشاره به اینکه قصد دارد این فیلم را در جشنواره های مختلف بین المللی به نمایش در آورد، بیان نمود: هرچند تا امروز جشنواره هایی مانند کارلووی واری از ما برای حضور در این جشنواره دعوت کرده اند اما ترجیح می دهیم که حضور بین المللی یک شهروند کاملا معمولی در جشنواره های الف باشد.

این تهیه کننده سینما با اشاره استانداردهای به کار رفته در انجام مراحل فنی، توضیح داد: پُست پرداکشن فیلم در پراگ اجرا شده است و سعی کردیم تمام این مراحل در سطح استاندارد بین المللی اجرا شود. البته صداگذاری فیلم توسط امیرحسین قاسمی در ایران اجرا شده که مورد تایید کارشناسان در پراگ قرار گرفت.

آرمند در پایان تاکید کرد: یک شهروند کاملا معمولی همچون فیلم قبلی برزگر با نام پرویز موسیقی ندارد و فضای فیلم و صداگذاری ها جای موسیقی را می گیرد.

در خلاصه داستان یک شهروند کاملا معمولی آمده است: آقای صفری 83 ساله، کارمند بازنشسته اداره پست که در شهرکی قدیمی در تهران زندگی می کند، پس از مرگ همسرش تنهاست. تنها پسرش که خارج از ایران است تصمیم دارد او را برای دیدار و مداوا به کانادا دعوت کند. مقدمات این سفر، زندگی آرام و معمولی او را کمی به هم می ریزد.

سورن مناساکانیان، شادی کرم رودی، ناهید حدادی، اردشیر مهرآبادی، محمد باقر صفانور، سعید آبیاری، پاشا جمالی، مدتضی نفری، تقی هاتفی، محمد کعبین، تهیه کنندگان: مجید مدرسی و سعید آرمند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 452

به "دورخیز یک شهروند کاملا معمولی برای جشنواره های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز یک شهروند کاملا معمولی برای جشنواره های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید