خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی با نوین پرداخت

به گزارش مرد کوچک، اگر قصد معامله در سایت های خارجی دارید، می توانید از خدمات نوین پرداخت استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی با نوین پرداخت

نوین پرداخت، با ارائه خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی، یکی از پیشگامان این عرصه در ایران محسوب می شود. بسیار پیش می آید که برای انجام کاری، از خرید و فروش گرفته یا انتقال و دریافت پول از دوستان و آشنایان، نیاز به دریافت یا انتقال سریع ارز داریم. حتی ممکن است در شرایط اضطراری قرار بگیریم و فرصتی برای افتتاح یک حساب بین المللی نداشته باشیم. چاره چیست؟

در این شرایط، می توانیم از خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی نوین پرداخت استفاده کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر در این باره بدانیم.

خرید و فروش در سایت های خارجی، آسان یا سخت؟

خرید و فروش در سایت های خارجی دقیقاً مشابه سایت های ایرانی است. اگر شما مسلط به زبان انگلیسی باشید، می توانید از سایت های خارجی به راحتی خرید کنید. در صورتی که تولیدکننده محصول یا خدمات باشید، می توانید محصول و خدمات خود را در سایت های خارجی بفروشید. تنها کافی است که علاوه بر دانش زبانی، یک روش مطمئن برای دریافت یا پرداخت ارز داشته باشید.

خدمات سریع دریافت ارز با نوین پرداخت

چنانچه قصد داشته باشید از طریق سایت های خارجی درآمد کسب کنید، ما به شما کمک می کنیم بتوانید در زمانی سریع درآمد خود را دریافت نمایید. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد. شما می توانید از طریق وب سایت نوین پرداخت این کار را انجام دهید. کافی است در سایت ثبت نام کنید. سپس حساب های مختلفی نظیر پرفکت مانی، وب مانی، پی پال و.. را به کمک ما افتتاح نمایید. شما می توانید از این شماره حساب برای دریافت ارز استفاده کنید. چنانچه بخواهید مبلغی از فردی در خارج از کشور دریافت نمایید می توانید شماره حساب خود را در اختیار او قرار دهید.

حتی اگر هیچ حساب بین المللی نداشته باشید، باز هم نگران نباشید. می توانید شماره حساب هر کدام از کیف پول های نوین پرداخت را که تمایل داشتید دریافت نمایید. شماره حساب ما را به واریزکننده بدهید. ما در زمانی کوتاه ارز را دریافت و چنانچه بخواهید معادل ریالی آن را به حساب شما واریز می کنیم .

نقد کردن درآمد ارزی با نوین پرداخت

برای نقد کردن درآمد ارزی با نوین پرداخت، دو راه دارید. در روش اول شما، پس از دریافت ارز در حساب پرفکت مانی یا وب مانی، آن مبلغ را به حساب پرفکت مانی و وب مانی ما انتقال می دهید. ما در زمانی کوتاه و طی تراکنشی امن، آن را به ریال تبدیل و به حساب شما واریز می کنیم.

در روش دوم، شما از همان ابتدا شماره حساب ما را به واریزکننده می دهید. ما پس از دریافت ارز، آن را به ریال تبدیل و به حسابتان واریز می کنیم. لازم به ذکر است که نوین پرداخت کارمزد بسیار اندکی را برای این کار در نظر گرفته که طبیعی و البته لازم است.

خدمات سریع پرداخت ارزی با نوین پرداخت

در صورتی که قصد خرید از سایت های خارجی داشته باشید، باز هم نوین پرداخت به شما کمک می کند بتوانید پرداختی سریع از طریق خدمات نوین پرداخت داشته باشید.

پرداخت از طریق شارژ پی پال

پی پال یکی از کیف پول های بین المللی است که شما از طریق افتتاح حساب و شارژ آن می توانید پرداخت ارزی خود را انجام دهید. این کیف پول با امنیت بالا و کارمزد پایین یکی از حساب های محبوب دنیای است. بسکمک از وب سایت ها، درگاه پرداخت پی پال را در سایت خود قرار داده اند.

برای انجام پرداخت ارزی از طریق شارژ پی پال در نوین پرداخت، کافی است به پنل کاربری خود مراجعه و درخواست خود را برای افتتاح حساب یا شارژ پی پال ثبت نمایید.

پرداخت از طریق حساب پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی

داشتن یک حساب پرفکت مانی به شما کمک می کند، پرداخت ارزی خود را به شیوه ای آسان و بدون تحریم و دردسر انجام دهید. در صورتی که حساب پرفکت مانی نداشته باشید، ما در نوین پرداخت برای شما حساب باز می کنیم. حتی اگر حساب پرفکت مانی نداشته باشید و بخواهید پرداخت ارزی سریع انجام دهید، می توانید روی ما حساب کنید. کافی است با خرید ووچر پرفکت مانی، پرداخت ارزی خود را انجام دهید. کد ووچر پرفکت مانی در هر کجای دنیا و در اغلب صرافی ها قابل تبدیل به ارز معادل همان کشور است. یعنی شما بدون داشتن حساب پرفکت مانی، می توانید تنها با خرید ووچر پرفکت مانی، پرداخت ارزی داشته باشید.

پرداخت از طریق خرید وب مانی

وب مانی، یک حساب معتبر دنیای است که پرداخت های ارزی شما را آسان کرده است. درصورتی که حساب وب مانی ندارید کافی است به وب سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و درخواست خود را برای افتتاح حساب وب مانی ارائه دهید. ما در زمانی کوتاه حساب شما را افتتاح می کنیم. سپس شما از طریق حساب وب مانی می توانید پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

برای شارژ حساب وب مانی، کافی است از طریق بخش شارژ حساب وب مانی و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید. پس از پرداخت مبلغ مورد نظر از طریق شما، حساب وب مانی شما شارژ و امکان پرداخت سریع برایتان مهیا می شود.

پرداخت از طریق خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت

در صورتی که شما هیچ حساب بین المللی نداشته باشید، می توانید از طریق پرداخت ارزی نوین پرداخت، پرداخت ارزی خود را انجام دهید. ما به شما کمک می کنیم بدون داشتن کیف پول بین المللی و از طریق اعتبار سایت نوین پرداخت، پرداخت ارزی شما صورت گیرد. برای این کار کافی است به پنل کاربری خود مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

سخن آخر

انجام معامله ارزی گاهی ممکن است ظاهر مسئله ای داشته باشد. اما اگر جایی باشد که بتوان با اطمینان به آن این معاملات را انجام داد، چه چیزی بهتر از آن!

شما در سایت نوین پرداخت می توانید انواع خدمات ارزی، نظیر خرید وب مانی، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید پرداخت ارزی نوین پرداخت و... را دریافت نمایید. نوین پرداخت، همان جایی است که می توانید به کمک آن انواع خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نوین پرداخت مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2106

به "خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی با نوین پرداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات سریع دریافت و پرداخت ارزی با نوین پرداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید