خبرنگاران بنیاد علوی در سرپل ذهاب 560 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید

به گزارش مرد کوچک، قصرشیرین- خبرنگاران- نماینده بنیاد علوی در سرپل ذهاب گفت: این نهاد وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تعداد 560 فقره تسهیلات قرض الحسنه یاری معیشتی را به مردم این شهرستان پرداخت می نماید.

خبرنگاران بنیاد علوی در سرپل ذهاب 560 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید

محمد قلبی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بنیاد علوی در لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی برای حمایت از فقرا و نیازمندان سرپل ذهاب است.

وی گفت: این تسهیلات قرض الحسنه به صورت 50 میلیون ریالی و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در حمایت از خانواده های نیازمند پرداخت می گردد.

نماینده بنیاد علوی در سرپل ذهاب گفت: 560 نفر از واجدان شرایط دریافت این تسهیلات، امور بانکی و روال اداری را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی یاری معیشتی بنیاد علوی انجام داده اند.

قلبی اضافه نمود: بانک سینا نیز برای تسهیل امور و جلوگیری از هزینه اضافی توسط مردم و عدم مراجعه حضوری به بانک در شهرستان اسلام آبادغرب 2 نفر از کارمندان خود را به صورت روزانه به سرپل ذهاب اعزام می نماید تا امور مربوط به تشکیل پرونده وام مردم را انجام داده و از سفر مردم به شهرستان اسلام آبادغرب جلوگیری کند که این اقدام قابل تقدیر است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت: تا روز پنجم مرداد 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 333 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 282 نفر از آن ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 291 هزار و 172 نفر رسید.

دکتر سیما سادات لاری اضافه نمود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 216 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 15 هزار و 700 نفر رسید.

او گفت: همانند روزهای گذشته استان های مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در شرایط قرمز قرار دارند.

وی اضافه نمود: همچنین استان های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در شرایط هشدار قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1112

به "خبرنگاران بنیاد علوی در سرپل ذهاب 560 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد علوی در سرپل ذهاب 560 فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید