حمله مسلحانه و تیراندازی در یک هتل ساحلی در هاوایی

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی حمله یک فرد مسلح به هتلی در هاوایی آمریکا، پلیس دستور تخلیه کامل هتل را صادر کرد.

حمله مسلحانه و تیراندازی در یک هتل ساحلی در هاوایی

بر اساس این گزارش، این فرد مسلح که به گفته پلیس، احتمالاً از اعضای سابق نیروی دریایی آمریکا است، نیمه شب گذشته اقدام به تیراندازی به سمت نگهبانان هتل ساحلی کاهالا هاوایی نموده که در پی آن، هتل به طور کامل تخلیه و به محاصره نیروهای پلیس در آمده است.

به گفته پلیس، حدود ساعت 6 عصر به وقت محلی، مرد مسلح پلیس را مجبور به انتقال مهمانان هتل به سمت سالن اجتماعات و تخلیه طبقه چهارم هتل، جایی که محل اقامت وی بوده نموده است.

گفته می گردد وی که احتمالاً از نظامیان سابق نیروی دریایی اوهایو بوده، در اتاق خود پناه گرفته و چندین مرتبه اقدام به تیراندازی نموده است. اما این حادثه تا به امروز هیچ کشته یا مجروحی در بر نداشته و به گفته پلیس، هنوز انگیزه مهاجم مسلح به هتل کاهالا از این اقدام روشن نیست.

این در حالیست که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تا به امروز چندین بار از قوانین مربوط به حمل اسلحه در این کشور انتقاد نموده و تیراندازی های گوناگون در آمریکا را مایه شرمساری کشورش در جامعه جهانی دانسته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1569

به "حمله مسلحانه و تیراندازی در یک هتل ساحلی در هاوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مسلحانه و تیراندازی در یک هتل ساحلی در هاوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید