حسن یزدانی با نایفونوف روبه رو می گردد؟

به گزارش مرد کوچک، اردوی آماده سازی تیم فولادین ذوب آمل برای حضور در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد از فردا در تهران شروع می گردد.

حسن یزدانی با نایفونوف روبه رو می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آملی ها که از گروه سه تیمه D به جمع چهار تیم برتر صعود نموده و روز 19 آذر باید رو در روی تیم شرکت داروسازی سهند ارس قرار بگیرند، بعد از اردویی که در آمل برگزار کردند، روز چهارشنبه در خانه کشتی شماره یک تمرینات شان را از سر خواهند گرفت.

این تیم که به تازگی قراردادی با حسن یزدانی منعقد نموده، امیدوار است بتواند از این کشتی گیر مقابل تیم سهند ارس استفاده کند. شاگردان علیرضا رضایی برای حضور در مرحله نیمه نهایی، آرتور نایفونوف روس را در وزن 86 کیلوگرم به خدمت گرفته اند.

یزدانی و نایفونوف هم در المپیک توکیو و هم در دنیای نروژ در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که در هر دو مبارزه، کشتی گیر روس مغلوب قهرمان المپیک 2016 ریو شد. یزدانی از مسابقات دنیای با آسیب دیدگی بازگشت و درمان را از چندی پیش آغاز کرد. این کشتی گیر به تازگی تمرین روی تشک را نیز آغاز نموده و تیم فولادین ذوب امیدوار است که از قهرمان دنیا در سال 2021 بتواند در مصاف با آرتور نایفونوف استفاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1896

به "حسن یزدانی با نایفونوف روبه رو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی با نایفونوف روبه رو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید