تور فرانسه ارزان: جاذبه هایی دیدنی که تنها در پاریس می توان یافت

به گزارش مرد کوچک، خود را به پاریس، شهر عاشقان برسانید ، تنها با جستجوی ارزانترین پرواز و رزرو هتل و بلیط پاریس

پاریس همواره یک انتخاب محبوب برای گردشگران است. مرکز فرانسه فضایی مدرن و بین المللی دارد ، برگزیده به عنوان محل برگزاری مراسم سالانه هفته مد و میزبان مسابقات تنیس آزاد فرانسه است .

تور فرانسه ارزان: جاذبه هایی دیدنی که تنها در پاریس می توان یافت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

کارهایی که می توانید در پاریس انجام دهید

موزه لوور در پاریس محل نگه داری تابلوی مونا لیزا و یکی از بزرگترین گالری های هنری دنیاست . یکی از مشخصه های شهر نشستن در کنار رودخانه سن است . پاریس بعلاوه جایی ست که می نوانید برج نمادین ایفل را در آن پیدا کنید ، این برج به عنوان سردر ورودی شهر برای نمایشگاه جهانی سال 1889 ساخته شده است و 324 متر بلندی دارد . کمی بیشتر از 2 سال و دو ماه صرف ساختن آن شده است .

در زیر این شهر می توان دخمه های قدیمی پاریس را کشف کرد . غارها و تونلهای تاریخی که قسمت هایی از آن برای امنیت بیشتر بازسازی شده و امکان بازدید از آن وجود دارد .می توانید سفر خود را از جنوب دروازه قدیمی شهر ، در کاخ Denfert-Rochereau آغاز کنید . این غارهای قرن هجدهمی به عنوان یک شهر در موزه پاریس طبقه بندی شده اند.

خرید در پاریس

پاریس دارای یک فضای شیک و لوکس است و بسیاری از بزرگترین نام های دنیای مد در آن حضور دارند . شهر بعلاوه مملو از مغازه های آنتیک و قدیمی است . سری به کتاب فروشی Shakespeare and Company بزنید و از دکوراسیون آن همچون ادبیاتش لذت ببرید .

خیابان شانزالیزه احتمالاً معروفترین بلوار مرکز خرید در شهر محسوب می گردد و با داشتن هرچیزی از لباس و اسباب بازی گرفته تا وسایل الکترونیکی به خودی خود مقصدی توریستی برای جهانگردان به شمار می رود .

غذای فرانسوی

همینطور که دور شهر قدم می زنید تعداد بیشماری دکه های غذاهای خیابانی را می بینید که کرپ های تازه و داغ می فروشند . اگر احساس ماجراجویی می کنید رستورانی با منوی حلزون در کره پیدا کنید و یا در فصل صید صدف آن را هم به گزینه های غذاهای دریایی خود اصافه کنید . دیگر غذاهای کلاسیک فرانسوی شامل نوعی مرغ مخصوص (coq au vin) و نوعی استیک (Beef bourguignon) است . گیاهخواران هم می توانند از پنیرهای مختلف و نان باگت گرم شهر لذت ببرند .

تعطیلات خانوادگی

دیزنی لند پاریس هر ساله صدها هزار جهانگرد را جذب می نماید و همه چیز برای لذت بردن خانواده ها و بچه ها در هر سنی را فراهم می نماید . سوار برخی از رولرکوسترها و ترن های هیجان انگیز شوید ، نگاهی به مجموعه های تفریح بیاندازید و یا به ورزش گلف بپردازید .

بردن خانواده به پاریس هیچ وقت به این آسانی نبوده است - در سال 2014 پاریس به اولین شهری مبدل گشت که به بچه ها دوچرخه اجاره می دهد . طرح اجاره دوچرخه به بچه ها از سن دو سال به بعد است ، بنابراین همه می توانند رکاب زنان از منظره ها شهر لذت ببرند. .

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور فرانسه ارزان: جاذبه هایی دیدنی که تنها در پاریس می توان یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: جاذبه هایی دیدنی که تنها در پاریس می توان یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید