ثبت رکورد جدید فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان

به گزارش مرد کوچک، شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان با اجرای پروژه های برطرف تنگناهای فراوری، آماده ثبت رکورد جدید فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات شده است.

ثبت رکورد جدید فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهیدتندگویان، این شرکت همسو با برنامه فراوری پایدار، مطمئن و حداکثری ابلاغی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس آماده فراوری حداکثری شده است.

بر این اساس، در هفت ماه نخست سال جاری و با وجود اجرای یکی از بزرگترین پروژه های تعمیرات و رفع گلوگاه های فراوری، 700 هزار تن محصول در پتروشیمی شهید تندگویان فراوری شده است که پیش بینی می گردد تا سرانجام سال جاری با توجه به اجرا نشدن برنامه تعمیراتی و رفع کردن تنگناهای فراوری در فاز دوم این مجتمع پتروشیمیایی با ثبت رکوردی تازه امکان فراوری بالغ بر یک میلیون تن محصولات میانی و نهایی فراهم گردد.

آبان ماه سال جاری با توجه به اجرای پیروز پروژه تعمیراتی، بیش از 100 درصد برنامه های فراوری محقق شده و در چهار ماه سرانجامی سال هم پیش بینی بر تحقق بالغ بر 100 درصدی برنامه های فراوری از سوی پتروشیمی شهید تندگویان وجود دارد.

پتروشیمی شهیدتندگویان در کنار فراوری پایدار و مستمر، برای تکمیل زنجیره ارزش و متنوع سازی سبد فراوری از ابتدای سال جاری تا به امروز به همت واحدهای پژوهش و فناوری و شرکت های دانش بنیان ایرانی اقدام به طراحی و فراوری آزمایشی، نیمه صنعتی و تجاری چند گرید جدید نموده که عرضه این محصولات منجر به صرفه جویی ارزی و کاهش وابستگی کشور به محصولات وارداتی در شرایط جنگ مالی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1298

به "ثبت رکورد جدید فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد جدید فراوری محصولات پلی اتیلن ترفتالات در پتروشیمی شهیدتندگویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید