تنها راه بازگشت پیانیچ به یوونتوس، بانوی پیر در آستانه انصراف از برگرداندن ستاره بوسنیایی

به گزارش مرد کوچک، هافبک بوسنیایی یشین یوونتوس تنها در یک صورت این شانس را دارد که به این تیم برگردد.

تنها راه بازگشت پیانیچ به یوونتوس، بانوی پیر در آستانه انصراف از برگرداندن ستاره بوسنیایی

به گزارش خبرنگاران، تنها یک روز به خاتمه بازار جابجایی تابستانی فوتبال اروپا مانده و هنوز خبری از انتقال میرالم پیانیچ از بارسلونا نیست. یوونتوس او را می خواهد و این در حالیست که به نظر می رسد هافبک بوسنیایی هیچ جایی در برنامه های رونالد کومان سرمربی بارسا ندارد.

یوونتوس تا به امروز یک هافبک نو، مانوئل لوکاتلی را از ساسولو به خدمت گرفته است اما سرمربی بانوی پیر، ماسیمیلیانو آلگری هنوز به یک هافبک میانی بازیساز دیگر هم احتیاج دارد و پیانیچ می تواند احتیاج او را رفع کند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشته است که بارسلونا برای خلاص شدن از دست بازیکن مازاد خود حتی پیشنهاد داده که نیمی از حقوقش را هم بپردازد. یوونتوس اما به علت محدودیت های اقتصادی که دارد باید از هزینه هایش در بخش پرداخت حقوق به بازیکنان بکاهد. به همین علت امکان جذب پیانیچ حتی با پرداخت نیمی از حقوق او هم برای یووه مقدور نیست.

به این ترتیب به نظر می رسد که تنها یک راه برای بازگشت پیانیچ به یووه به جای مانده و آن این است که این تیم یکی از هافبک های فعلی اش را بفروشد. وستون مک کنی گزینه اصلی یووه است به خصوص که او مورد توجه چند تیم اروپایی هم قرار گرفته است.یکی از این تیم ها تاتنهام است که مدیرورزشی اش فابیو پاراتیچی یک سال پیش مک کنی را به یوونتوس برد. او حاضر است مک کنی را به شمال لندن ببرد اما تنها به صورت قرضی.

انتقال قرضی مک کنی اما به کار یوونتوس نخواهد آمد چون این تیم باید بازیکن بفروشد تا از معافیت اقتصادیاتی 50 درصدی عایدی برای پرداخت حقوق بازیکنان و مربیانی که طی 5 سال گذشته در ایتالیا زندگی نکرده اند بهره مند گردد.

در همین حال سایت گل به نقل منابع نزدیک به باشگاه نوشته است که یوونتوس به کلی از برگرداندن پیانیچ منصرف شده است و میخواهد به سراغ محمد ایهاتارن هافبک 19 ساله تیم فوتبال پی اس وی آیندهوون برود. البته یوونتوس این بازیکن را به سامپدوریا قرض خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1749

به "تنها راه بازگشت پیانیچ به یوونتوس، بانوی پیر در آستانه انصراف از برگرداندن ستاره بوسنیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها راه بازگشت پیانیچ به یوونتوس، بانوی پیر در آستانه انصراف از برگرداندن ستاره بوسنیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید