تصاویر ، در خانه جورجیو ارمانی چه خبر است؟ ، دکوراسیون منزل این طراح لباس را ببینید

به گزارش مرد کوچک، جورجیو ارمانی به عنوان پیروز ترین طراح جهان شناخته شده است. این طراح لباس سرشناس ایتالیایی شرکت خود ارمانی را در سال 1974 بنیان گذاشت. در این مطلب یکی از خانه های زیبای وی را مشاهده می کنید.

تصاویر ، در خانه جورجیو ارمانی چه خبر است؟ ، دکوراسیون منزل این طراح لباس را ببینید

جهت دریافت خدمات آلاچیق متحرک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، جورجیو ارمانی (Giorgio Armani) طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که شرکت خود، ارمانی را در سال 1974 بنیان گذاشت. در سال 2000 مجله فوربز، جورجیو ارمانی را به عنوان پیروز ترین طراح جهان معرفی کرد و در سال 2001 این مجله او را در لیست اعضای جدید مد و در ردیف نوزدهم قرار داد.

بیشتر بخوانید: تصاویر | اسرار خانه سوفیا لورن ؛ دکوراسیون منزل او را ببینید

روزهای این طراح سرشناس با ورزش شروع می گردد. جورجیو پس از پیاده روی به ساحل می رود و با مردم محلی منطقه در آب شنا می نماید. او معمولا ناهار را در خانه اش صرف می نماید. جورجیو ارمانی به مجله Architectural می گوید: دوست دارم به شهر بروم، پیاده روی کنم، همه گل ها و غذا را ببینم. این کار برایم سرگرم نماینده است.

این خانه دوطبقه جورجیو ارمانی که در تصاویر مشاهده می کنید، در دل درختان اوکالیپتوس و سرو واقع شده است و اقامتگاه اصلی او نیست. محل اقامت این طراح لباس یک عمارت چهارطبقه در میلان است؛ جایی که به موزه ارمانی شناخته می گردد. این موزه در محله تورتونا واقع شده است و با نمایشگاهی از زیباترین آثار تاریخی ارمانی افتتاح شده است.

او معماران مشهوری مانند پیتر مارینو و ماسیمیلیانو فوکساس را برای فروشگاه ها و بعضی اقامتگاه های خود استخدام نموده، اما افتخار می نماید که شخصاً بر فضای داخلی بسیاری از خانه های خود از جمله این یکی نظارت نموده است. این طراح می گوید: من دوست دارم خودم کارهایم را انجام دهم و کاری به کار معماران ندارم.

جورجیو ارمانی در سال 2009 به خاطر ترس از بیماری و حفظ سلامتی اش تصمیم گرفت تغییراتی در خانه اش بدهد. به بنای خانه اش اتاق مهمان اضافه نمود و استخری برای شنا ساخت. او می گوید: وقتی از بیمارستان مرخص شدم، پنج روزه برنامه ها انجام شد.

این طراح لباس در بازسازی خانه اش، نمای سنتی را دست نخورده گذاشت و کف را صیقل داد و سقف را با چوب ساج پوشاند. سبک معماری و دکوراسیون اتاق های این خانه دوطبقه نزدیک به آسیایی است و مینیمالیستی محسوب می گردد.

این طراح سرشناس ایتالیایی فضاهای خالی را با بالش های رنگی و فرش های سنتی پر کرد و برای اتاق خواب ها از پرده ابریشمی استفاده کرد. مبل راحتی بزرگی را که مخملی است و طرح ببری دارد و در قسمت ورودی گذاشته، از انبار ماهیگیری اش بیرون کشیده است.

ارمانی با اشاره به برنامه های پی در پی خود می گوید: مردم همواره از من سوال می نمایند که چگونه خود را سرگرم می کنم. در پاسخ به این سوال باید بگویم خودم را با خانه هایم سرگرم می کنم. خانه هایم بزرگ ترین سرمایه گذاری من هستند. خانه خریدن اشتیاقی است که من از جوانی در من وجود داشته.

خانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانیخانه قدیمی جورجیو ارمانی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 715

به "تصاویر ، در خانه جورجیو ارمانی چه خبر است؟ ، دکوراسیون منزل این طراح لباس را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، در خانه جورجیو ارمانی چه خبر است؟ ، دکوراسیون منزل این طراح لباس را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید