تریلرهای تازه Black Myth: Wukong پیشرفت های آن را نشان می دهد

به گزارش مرد کوچک، پس از معرفی اولیه بازی افسانه سیاه: ووکانگ (Black Myth: Wukong) در ماه اوت سال 2020، استودیو چینی گیم ساینس (Game Science) در هر ماه اوت نمایش جدیدی را از این بازی نمایش داده است.

تریلرهای تازه Black Myth: Wukong پیشرفت های آن را نشان می دهد

این بار، این استودیو چینی تنها نگاهی تازه به گیم پلی این عنوان انداخت، بلکه یک میان پرده تازه را به همراه تعداد زیادی از شخصیت های مجذوب کننده بازی به اشتراک گذاشت. این میان پرده که با آنریل انجین 5 ساخته شده است، به صورت درون بازی ضبط شده است.

این بازی اکشن - ماجراجوییِ نقش آفرینی که در قرن شانزدهم جریان دارد و با تمرکز بر فولکلور سنتی چین ساخته شده است، دو سالی است که موضوع بحث بوده و هر بار با نمایش تازهش به تأثیرگذاری خود در میان بازیکنان ادامه می دهد. آخرین باری که استودیو گیم ساینس جزئیاتی را از این بازی گفت، تعیین شده بود که آن ها توسعه بازی را به موتور بازی سازی آنریل انجین 5 منتقل نموده اند؛ بنابراین، این اولین باری بود که می توانستیم پیشرفت توسعه دهندگان را در این مدتی که به آنریل انجین 5 منتقل شده بودند، مشاهده کنیم.

نمایش گیم پلی بازی به وسیله انویدیا منتشر شده است که فناوری DLSS و قابلیت های کارت گرافیک های RTX در پیاده سازی آن را به نمایش می گذارد. جدا از گرافیک چشم نواز و افکت های ریز و درشت آن، طعم دیگری از گیم پلی بازی افسانه سیاه: ووکانگ را چشیدیم که در آن شاهد حضور غول آخرهایی در هر شکل و میزان، طیف گسترده ای از توانایی ها و ویژگی هایی برای شاه میمون (Monkey King)، اکتشاف محیط، رابط کاربری به روز شده و چندین سیستم منو از جمله لیست آیتم ها و ابزار شخصیت اصلی بودیم.

در نمایش دیگر، ما 6 دقیقه از یک میان پرده (کات سین) طولانی را دیدیم که شخصیت های تازه و البته ناآشنایی را به ما معرفی می نماید. با توجه به این نمایش، به نظر می رسد که بازی افسانه سیاه: ووکانگ نسبت به آنچه که ممکن است هواداران در ابتدا تصور می کردند، تمرکز و تأکید بزرگ تری روی داستان داشته باشد.

به گفته وب سایت رسمی بازی، کار بر روی این بازی بیش از شش سال پیش شروع شد و توسعه دهندگان شب های بی شماری اضافه کاری کردند. ایده پشت معرفی بازی افسانه سیاه در مراحل اولیه توسعه اش، جذب استعدادهای بیشتر به استودیو و پیشبرد منظره جاه طلبانه آن ها بوده است. تعیین نیست که آیا استودیو گیم ساینس توانسته پس از معرفی اولیه بازی بر بحران اضافه کاری زیاد و بیش از حد اعضای توسعه دهنده این اثر غلبه کند یا خیر.

هنوز حتی بازه احتمالی عرضه این بازی را نمی دانیم. با این حال، استودیو توسعه دهنده این اثر در گذشته بیان نموده بود که این بازی را برای کنسول های امروزی و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد نمود.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2101

به "تریلرهای تازه Black Myth: Wukong پیشرفت های آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلرهای تازه Black Myth: Wukong پیشرفت های آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید