بوستر پمپ پمپیران را از پمپکده تهیه کنید

به گزارش مرد کوچک، با افزایش جمعیت در شهرها و روستاها احتیاج به مصرف آب خانگی بیشتر از قبل شده است.

بوستر پمپ پمپیران را از پمپکده تهیه کنید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام پمپکده، عوامل مختلفی از جمله خرابی و پوسیدگی لوله های آب، نشتی آب، مسائل لوله کشی و استفاده از آب در ساعات اوج مصرف موجب می گردد که آب به اندازه کافی وارد لوله ها نگردد و به همین دلیل استفاده از بوستر پمپ در بسیاری از خانه ها و ادارات امری لازم است. بوستر پمپ دستگاهی است که موجب افزایش فشار آب می گردد. بوستر پمپ شبیه به دستگاه کمپرسور گاز است و به وسیله فشرده سازی فشار آب را زیاد می نماید. به طورکلی می توان گفت بوستر پمپ برای افزایش فشار مایعات و انتقال آن ها با فشار بالا فراوری می گردد. بوستر پمپ از پمپ ها، اتصالات، لوله ها، شیرآلات و تجهیزات الکتریکی دیگری تشکیل شده است و آب را با فشارثابت و معینی به لوله ها انتقال می دهد و زمانی که شیر آب باز می گردد آغاز به کار کردن می نماید. اگر مصرف آب بیشتر گردد و هم زمان چند شیر آب باز شوند، بقیه بوستر پمپ ها به طور اتوماتیک روشن شده و فشار آب را در شبکه ثابت نگه می دارند و با این کار از اتلاف بیش از حد انرژی و استهلاک پمپ ها جلوگیری می نمایند.

شرکت پمپکده یکی از بهترین فراورینمایندگان بوستر پمپ است و با فراوری و ارائه بهترین و با کیفیت ترین پمپ های آبی به عنوان یکی از بهترین فراورینمایندگان پمپ های آبی شناخته شده است. بوستر پمپ ها به عنوان تجهیزاتی مورداستفاده قرار می گیرند که می توانند انرژی مکانیکی را از منابع بیرونی بگیرند و آن را به مایعات انتقال می دهند و با این کار، سرعت آب افزایش پیدا می نماید. بوستر پمپ در مکان هایی که در ارتفاعات بلند قرار دارند و فشار آب در آنجا بسیار پایین است، کاربرد زیادی دارد. به طورکلی از بوستر پمپ ها برای انتقال آب از یک مکان به جاهای دیگر استفاده می گردد. بوستر پمپ ها در انواع مختلفی فراوری می شوند و هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. بوستر پمپ ها برای آب رسانی در ساختمان های مسکونی، برج ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، کارخانه های صنعتی و مدارس مورداستفاده قرار می گیرند.

بوستر پمپ پمپیران

یکی از بزرگ ترین و معروف ترین کارخانه های فراوری بوستر پمپ، بوستر پمپ پمپیران است. کلمه بوستر به معنای تقویت نماینده است و به طورکلی بوستر پمپ از چند الکترو پمپ ساخته شده است که به وسیله لوله کشی و به طور موازی به یکدیگر وصل می شوند تا آب کافی را برای سیستم آب رسانی و آتش نشانی به ساختمان های بزرگ برای مصارف خانگی و صنعتی برسانند. بوستر پمپ پمپیران دستگاهی برای پمپاژ کردن آب است و شامل یک یا چند پمپ است و این پمپ ها به طور موازی در کنار هم قرار می گیرند و به این ترتیب فشار آب را منظم و ثابت نگه می دارند و اگر مصرف آب بیشتر گردد سایر پمپ ها به کار می افتند ولی به محض این که مصرف متوقف یا کم گردد، همان طور که به کارافتاده بودند با توجه به میزان کاهش مصرف آب به نوبت متوقف شده و از مدار خارج می شوند در نتیجه فشار آب همواره ثابت می ماند.

هنگامی که فشار آب در حالت طبیعی واقع شده است فقط یکی از پمپ های بوستر پمپ پمپیران کار می نماید و آغاز به افزایش فشار آب می نماید ولی هنگامی که مصرف آب زیاد گردد، پمپ ها به طور اتومات و به ترتیب روشن می شوند.

بوستر پمپ پمپیران در دو نوع ثابت و متغیر فراوری می شوند. بوستر پمپ نوع ثابت پمپیران برای مصارف آب رسانی کاربرد فراوانی دارد. بوستر پمپ متغیر پمپیران دارای قطعه هوشمند است ولی با توجه به هرتز کار می نماید. در این بوستر پمپ هیچ گونه افزایش یا کاهشی وجود ندارد و کنترل موتور با توجه به میزان هرتز دستگاه صورت می گیرد.

بوستر پمپ پنتاکس

بوستر پمپ پنتاکس یکی از بهترین پمپ های ایتالیایی است و بیشترین مصرف آن در مصارف خانگی است. بوستر پمپ های پنتاکس در بسیاری از کشورها مورداستفاده قرار می گیرد و همین امر نشان دهنده کیفیت بالای این پمپ است. بوستر پمپ پنتکس دارای جدیدترین تکنولوژی ها است و به همین دلیل افراد زیادی در مصارف خانگی از آن استفاده می نمایند. بوستر پمپ پنتاکس انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها کارکرد مخصوص به خود را دارند. بوستر پمپ پنتاکس مدل CM بدنه ایی چدنی دارد و می تواند تا 6 متر فشار آب را زیاد کند. بوستر پمپ پنتاکس خروجی هایی با قطر 1 و 1 و 4/1 اینچ دارد و می تواند آب را با حداکثر دمای 90 درجه سانتی گراد انتقال بدهد. بوستر پمپ پنتاکس به خاطر مرغوب بودن، عمر طولانی و بهره وری زیاد به عنوان پرمصرف ترین بوستر پمپ شناخته شده است. بیشترین توانی که بوستر پمپ پنتاکس برای مصارف صنعتی، کشاورزی، خانگی و آب رسانی تجاری و مسکونی استفاده می نماید، سه اسب بخار است.

بوستر پمپ پنتاکس اگر به درستی استفاده گردد و به طور منظم سرویس گردد، به ندرت دچار استهلاک می گردد ولی به هر حال بعد از مدتی به تعمیر احتیاج پیدا می نماید. کار تعمیر این بوستر پمپ باید توسط یک تکنسین ماهر انجام گردد و تکنسین باید تجهیزات کافی و تمامی قطعات اصلی را به همراه داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 404

به "بوستر پمپ پمپیران را از پمپکده تهیه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستر پمپ پمپیران را از پمپکده تهیه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید