به نظر می رسید بازی در همان نیم ساعت اول تمام شده، بالوتلی می تواند یکی از 5 بازیکن برتر جهان باشد

به گزارش مرد کوچک، خبرنگاران : سرمربی تیم ملی ایتالیا از عملکرد شاگردانش در بازی محبت آمیز مقابل برزیل ابراز رضایت کرد و به تمجید از مردانش پرداخت.

به نظر می رسید بازی در همان نیم ساعت اول تمام شده، بالوتلی می تواند یکی از 5 بازیکن برتر جهان باشد

به گزارش خبرنگاران ، چزاره پراندلی پس از تساوی 2-2 تیمش برابر برزیل در بازی محبت آمیز شب گذشته (پنجشنبه) در ژنو سوئیس، از عملکرد شاگردان خود اظهار رضایت کرد. آتزوری در شرایطی در این بازی به تساوی رسید که تا دقیقه 54 با 2 گل از حریف خود عقب بود اما به لطف گل های ده روسی و بالوتلی در 3 دقیقه به بازی برگشت.

پراندلی 55 ساله در کنفرانس خبری بعد از این بازی با تاکید بر اینکه تیمش باید از این به بعد روی بازی سه شنبه شب، مقابل مالت در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 تمرکز کند، گفت: عالی بازی کردیم. بعد از 30 دقیقه 2 گل خوردیم و به نظر می رسید همه چیز برای ما تمام شده اما اینطور نشد و به بازی برگشتیم. در این بازی نکات جالبی در تیمم دیدم. بین دو نیمه سعی کردم به مردانم این حس را که می توانند گل تساوی را به ثمر برسانند منتقل کنم. درست است که مدت زیادی از حریف عقب بودیم اما در نیمه دوم تیمی به مراتب منظم تر و بهتر بودیم. شیوه بازی که تیمم در نیمه دوم به نمایش گذاشت را دوست داشتم چون به ما اعتماد به نفس داد.

سرمربی آتزوری سپس به تمجید از ستاره میلانی خط حمله تیمش، ماریو بالوتلی پرداخت و گفت: ماریو یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و موقعیت های فراوانی خلق کرد. او در اوج دوران بازیگری خود است و این خیلی اهمیت دارد. می دانم او چقدر به دنبال آن است که یکی از بهترین های جهان باشد اما باید به یاد بسپارد که چگونه باید به این صندلی برسد و اینکه راه رسیدن به این هدف کار تیمی است.

پراندلی اضافه کرد: بالوتلی می تواند به یکی از 5 بازیکن برتر جهان تبدیل گردد اما برای رسیدن به این درجه باید ثبات داشته باشد و خوشبختانه تا الان این کار را انجام داده است. به بالوتلی اعتماد دارم. او در خدمت تیم بود و در تمام طول بازی توانست تعادلی میان حرکاتش در حمله و خط میانی برقرار کند. ماریو نقطه قوت تیم ما بود. حالا مهمترین چیز این است که 3 امتیاز بازی با مالت را کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 291

به "به نظر می رسید بازی در همان نیم ساعت اول تمام شده، بالوتلی می تواند یکی از 5 بازیکن برتر جهان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نظر می رسید بازی در همان نیم ساعت اول تمام شده، بالوتلی می تواند یکی از 5 بازیکن برتر جهان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید