بهترین ابزارهای مسافرتی

به گزارش مرد کوچک، قبل از اینکه به سفر خود بروید، بد نیست که نیم نگاهی به بعضی از آخرین اپلیکیشن های بازار، برای گوشی های اندروید داشته باشید. همینطور آخرین ابزارها و گجت های موجود که مهمترین ویژگی آنها این است که فضای بسیار کمی از چمدان شما را اشغال می نمایند اما کاربرد زیادی دارند و سفر را برای شما آسانتر

بهترین ابزارهای مسافرتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

می نمایند. ما در اینجا به معرفی بعضی از آخرین گجت ها می پردازیم:

ردیاب بار Trackdot

قابلیت این ابزار این است که در هنگام سفر به ویژه با هواپیما می توانید بار خود را ردیابی کنید. این ابزار از GPS استفاده نمی نماید، بلکه از سیستم های تلفن های همراه بهره می گیرد و موقعیت خود را با سیگنال ها به گیرنده شما ارسال می نماید. با داشتن این ابزار خیال شما آسوده خواهد شد و هرگز دلواپس گم شدن بار خود نخواهید بود.

گیرنده آنلاین Roku

این گیرنده آنلاین (ورژن HDMI) به راحتی به وسیله پورت HDMI به تلویزیون شما متصل می گردد و شما می توانید بهترین برنامه ها را از این طریق تماشا کنید. از میان بیش از 1000 شبکه تلویزیونی و 31000 فیلم می توانید برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید. این ابزار یک کنترل از راه دور در اختیار شما قرار می دهد، حتی می توانید به وسیله گوشی موبایل آن را کنترل کنید.

تست سلامتی Tinke

این ابزار کوچک قابل استفاده برای افرادی است که پا به سن گذاشته اند و نگران سلامتی خود هستند یا سابقه یک بیماری را داشته اند. Tinke به این افراد یاری می نماید تا میزان فشار عصبی و تناسب در سلامتی خود را اندازه گیری نمایند. این ابزار به قسمت پایین iPhone متصل می گردد. کاربر انگشت شست خود را بر روی صفحه سنسور آن قرار می دهد و سپس ابزار تغییرات شدت خون در پوست، ضربان قلب، نرخ تنفس و میزان اکسیژن خون را تشخیص می دهد و آشکار می نماید. همچنین نتایج را در طول زمان مقایسه می نماید تا تصویر کاملی از تغییرات میزان فشار و سلامتی را ارائه دهد.

باتری مجزا

چه کسی دوست دارد که در هنگام سفر خود بدون شارژ بماند؟ این باتری خارجی یک ابزار کاملا کاربردی در شرایط فوری است. خیلی سنگین نیست و در عین حال بسیار قوی است. کافی است که قبل از سفر آن را کامل شارژ کنید؛ بنابراین می توانید با آن یک دستگاه iphone را 4 بار و تبلت را 2 بار شارژ کنید.

هدفون های ضد صدا و نویز

هدفون های ضد نویز، ابزاری هستند که صداهای ناخواسته را بسیار کاهش می دهند. این قابلیت باعث می گردد که شما بدون احتیاج به زیاد کردن صدای موسیقی از آن لذت ببرید. همچنین یک مسافر می تواند در طول سفر خود و در یک ماشین پر سر و صدا به راحتی بخوابد.

موبایل SpareOne

به طور خلاصه، این تنها موبایلی است که شما می توانید در تمام جهان از آن بهره ببرید. در سال 2013 این اختراع جایزه همایش اتحادیه مشتری و الکترونیک (CEAC) را به خود اختصاص داد و این به خاطر عمر طولانی باتری (باتری AA) این قطعه است که 15 سال می باشد. استفاده این گوشی بیشتر در مواقع ضروری و در مکان هایی که آنتن وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 673

به "بهترین ابزارهای مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ابزارهای مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید