با سفر به این شهر ارزان خرید کنید

به گزارش مرد کوچک، خرید در پوکت

گردشگران بسیاری از ایران به تایلند سفر می کنند. اگر به این کشور زیبا می روید حتما از پوکت هم بازدید کنید. پوکت از جزیره هایی است که به دلیل مناطر طبیعی بینظیر، سواحل و امکانات غواصی خود طرفداران بسیاری دارد. نرخ بالای گردشگر به این جزیره باعث شده که در آنجا مراکز خرید زیادی ساخته شود. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با مراکز خرید ارزان پوکت آشنا کنیم.

با سفر به این شهر ارزان خرید کنید

در این نوشته قصد نداریم که نامی از مراکز خرید لوکس پوکت بیاوریم چون خرید از آنجا معمولا برای گردشگران مقرون بصرفه نیست می خواهیم شما را با اوت لت سنترهای پوکت آشنا کنیم. اوت لت ها در واقع فروشگاه های حراجی ای هستند که در آن ها اجناس برند که مد روز نیستند ولی از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند با قیمتی ارزان تر بفروش می رسند

قیمت مناسب اجناس در این پاساژها باعث شده که بسیاری از مردم خرید خود را تنها در این مراکز انجام دهند. این مراکز برای افرادی که قصد خرید ندارند و تنها برای مغازه گردی به این پاساژها می آیند نیز پرطرفدار است

مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت

این مرکز خرید با 1800 متر مربع مساحت در خیابان بای پس قرار گرفته است و به شما تضمین می دهد که در این مرکز خرید لباس ها و وسایل ورزشی برند را با تخفیفی ویژه داشته باشید. بغیر از برندهای تایلندی، برندهایی مثل لی، لاکوست، نایک و … با تخفیفی بیش از 70% عرضه می گردند. با توجه به گرمای هوای تایلند، طراحی خاص و جذاب این مکان باعث شده که دمای آن همیشه خنک باشد. فروشگاه هایی مخصوص بچه ها هم این بازار وجود دارد که لباس، وسایل بازی و وسایل آموزشی برای بچه ها عرضه می کند. در این پاساژ یک فروشگاه اخنتصاصی برای گلف وجود دارد که گلف بازها و کسانی که علاقه به گلف دارند می توانند در آنجا تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای بازی گلف را با تخفیفی ویژه خریداری کنند پس این فرصت را از دست ندهند.

برای کسانی که به دنبال صنایع دستی و سوغات تایلند هستند کارد و چنگال، کارهای چوبی، وسایل تزئینی، دامن تایلندی سنتی پنبه ای و ابریشمی، کیف دستی و …برای خرید موجود می باشد. این مرکز از آنجایی که از مراکز ارزان است از برندهای خیلی لوکس و معروف چیزی برای فروش ندارد و به طور کلی در این مکان 300 برند مختلف کالا عرضه می کنند که 90 درصد این برندها بین المللی هستند. مرکز خرید پریمیوم با بیش از 30 سال تجربه متعلق به خرده فروشان مد و تولید کنندگان پارچه و لباس می باشد و توسط آن ها اداره می شود.

این مرکز هر روز از ساعت 9 صبح تا 21 شب باز می باشد و شعبه های مختلفی در سراسر تایلند دارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 360

به "با سفر به این شهر ارزان خرید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سفر به این شهر ارزان خرید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید