بازگشت پیکان به تهران؛ چرا استادیوم خانگی خودروسازان اعلام نمی گردد؟

به گزارش مرد کوچک، باشگاه پیکان با مسئولان مجموعه ورزشی پاس قوامین به توافق رسید تا بازی های خانگی خود را در فصل جاری در این استادیوم برگزار کند.

بازگشت پیکان به تهران؛ چرا استادیوم خانگی خودروسازان اعلام نمی گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پیکان که برای برگزاری ملاقاتهای خانگی این فصل خود دچار مشکل شده بود، در نهایت استادیوم پاس قوامین را به عنوان محل ملاقاتهای خانگی اش انتخاب کرد.

پیکانی ها که چند فصل پیاپی ملاقاتهای خانگی خود را در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می کردند، در این فصل به علت اُفت کیفیت زمین چمن این استادیوم به صورت موقت راهی کرج و استادیوم انقلاب شدند. دو بازی خانگی پیکان در استادیوم انقلاب کرج برگزار گردید و در نهایت مسئولان این باشگاه قراردادی را برای برگزاری ملاقاتهای خانگی خود در استادیوم پاس قوامین یا دستگردی سابق امضا کردند.

این در حالی است که فردا (دوشنبه) باید میزبان ملاقات با گل گهر سیرجان باشند و مسئولان گل گهر نسبت به اعلام نشدن محل برگزاری بازی معترض هستند، اما باشگاه پیکان استادیوم پاس قوامین را به سازمان لیگ اعلام نموده و سازمان لیگ باید به صورت رسمی این استادیوم را به عنوان میزبان ملاقات خانگی پیکان معرفی کند.

پیکانی ها درصدد بودند ملاقات خانگی قبلی خود را هم در استادیوم پاس قوامین برگزار نمایند، اما نهایی نشدن قرارداد منجر به ادامه حضور موقت پیکانی ها در استادیوم انقلاب کرج شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1925

به "بازگشت پیکان به تهران؛ چرا استادیوم خانگی خودروسازان اعلام نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پیکان به تهران؛ چرا استادیوم خانگی خودروسازان اعلام نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید