اسپالتی: نشان خواهیم داد که اینتر ترکیبی بی نقص دارد، صد درصد از تیمم راضی هستم

به گزارش مرد کوچک، سرمربی اینتر می گوید این تیم برای اینکه در صف مدعیان قهرمانی سری A ایتالیا باشد، باید نسبت به فصل قبل 7 یا 8 برد بیشتر کسب کند.

اسپالتی: نشان خواهیم داد که اینتر ترکیبی بی نقص دارد، صد درصد از تیمم راضی هستم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که در فصل اول حضورش روی نیمکت اینتر، شروع خوبی با این تیم داشته و در دو هفته ابتدایی رقابت های سری A ایتالیا تیمش با قدرت از سد تیم های فیورنتینا و رم گذشته است، در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: این حقیقت دارد که انتظار فصل جابجایی دشواری را داشتیم، با این وجود متقاعد شده بودم که با مواد اولیه ای که در اختیار دارم، می توانم آشپزی کنم. حالا هم که صد درصد از تیمم راضی هستم.

وی افزود: کیفیت بازیکنانی که در اختیار دارم در سطح بالایی است و آنها در کنار اینکه در دسترس من هستند، فوتبالیست هایی باانگیزه و حرفه ای هستند. حرفه ای بودن به این معناست که خبره و پرشور باشید و 55 تا 60 هزار هوادار برای تماشای بازی ما به ورزشگاه خواهند آمد چون عملکرد بازیکنان تا به اینجای کار آنها را هم برای حضور در ورزشگاه متقاعد کرده است.

سرمربی ایتالیایی نراتزوری در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: بازیکنان ماشین و پول نیستند که هر وقت آنها را دوست نداشتیم، دورشان بریزیم، اما مردم گاهی اوقات شکنندگی را با سهل انگاری اشتباه می گیرند. اینتر فصل گذشته با 29 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس، 25 امتیاز اختلاف نسبت به رم و 24 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی فصل را به خاتمه برد، از این رو نیاز به کسب 7 یا 8 برد بیشتر نسبت به فصل قبل داریم.

اسپالتی در تکمیل صحبت هایش گفت: همه بازیکنان اینتر باید پیشرفت کنند، اما من ترکیب بی نقصی دارم و این را به شما نشان خواهیم داد. در فصل جابجایی تابستانی هم بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که مناسب بودجه مان بودند. ما سخت در تلاش هستیم و به اندازه کافی خوش شانس هستم که با این کادر فنی دارم کار می کنم.

اینتر که در حال حاضر با 6 امتیاز و تفاضل گل 5+ با یوونتوس در صدر جدول سری A پایاپای پیش می رود، از ساعت 15 یکشنبه پیش رو در ورزشگاه جوزپه مه آتزا پذیرای تیم تازه صعود کرده اسپال 2013 است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 799

به "اسپالتی: نشان خواهیم داد که اینتر ترکیبی بی نقص دارد، صد درصد از تیمم راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: نشان خواهیم داد که اینتر ترکیبی بی نقص دارد، صد درصد از تیمم راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید