اتصال 1500 مدرسه به اینترنت ، لباس فرم برای دانش آموزان منتفی شد

به گزارش مرد کوچک، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اتصال هزار و 500 مدرسه استان به اینترنت گفت: استفاده از فرم مدارس برای دانش آموزان اجباری نیست.

اتصال 1500 مدرسه به اینترنت ، لباس فرم برای دانش آموزان منتفی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، احمد اسکندری نسب در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: 25 بسته تحولی سند تحدل بنیادین از وزارت آموزش به استان ها ابلاغ شده که عملیاتی است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید نیز از وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، اضافه نمود: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس در شرایط مختلف شیوع ویروس کرونا وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه آموزش تعطیل شدنی نیست و این شعار را با جدیت پیگیری می کنیم، گفت: بازگشایی مدارس یک رویداد ملی است و تقریبا 15 میلیون نفر دانش آموزان ما در سراسر کشور در سال تحصیلی جدید وارد مدرسه می شوند.

15 شهریور روز بازگشایی مدارس در سراسر کشور است، سال 98، 5 ماه از سال گذشته بود که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مدارس شد.

مدرسه تلویزیونی روزانه 28 برنامه پخش می نماید. استان کرمان در شرایط قرمز کرونایی واقع شده است و در این شرایط مدارس استان تعطیل هستند.

در مناطقی که در شرایط سفید و زرد قرار دارند مدارس باز بوده و دانش آموزان در مدرسه حضور دارند. در هر شرایطی معلم در مدرسه وجود دارد و از محل مدرسه آموزش های خود را به صورت مجازی یا حضوری برگزار می نماید.

در سال تحصیلی گذشته شبکه مجازی شاد برای آموزش مجازی دانش آموزان راه اندازی شده است. سال جاری نیز از این شبکه استفاده خواهد شد.

برخی از محتوای آموزشی و کتاب درسی دانش آموزان نیز در این شبکه بارگذاری شده و قابل دسترسی است. 2 هزار و 200 مدرسه در استان فاقد اینترنت بودند که به همت وزارت ارتباطات تا به امروز هزار و 500 مدرسه به اینترنت متصل شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1159

به "اتصال 1500 مدرسه به اینترنت ، لباس فرم برای دانش آموزان منتفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتصال 1500 مدرسه به اینترنت ، لباس فرم برای دانش آموزان منتفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید