آموزش آنلاین برای داوطلبان بازی های توکیو

به گزارش مرد کوچک، داوطلبان شهری بازی های المپیک توکیو به صورت آنلاین آموزش می بینند.

آموزش آنلاین برای داوطلبان بازی های توکیو

با ما همراه باشید و درباره بانکداری کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کمیته برگزاری بازی های توکیو آموزش آنلاین را برای داوطلبان بازی های المپیک و پارالمپیک سال آینده راه اندازی کرده است.

داوطلبان ملقب به City Cast از ماه اکتبر تحت نظارت دولت توکیو قرار گرفته بودند. آموزش گروهی از 22 فوریه به دلیل همه گیری ویروس کرونا متوقف شده است.

اعضای City Cast هم اکنون می توانند فیلم های آموزشی را به صورت آنلاین هم با استفاده از کامپیوتر و هم از طریق تلفن همراه تماشا کنند. محتوای آموزشی شامل خلاصه ای از بازی ها، نحوه حمایت از افراد مختلف، از جمله افراد دارای نقص است.

افرادی که قبلاً در آموزش حضوری شرکت کرده اند می توانند فیلم ها را تماشا و شرکت کنندگان می توانند از طریق ایمیل یا تلفنی از آن ها سؤال کنند. علاوه بر آموزش های عمومی، دولت توکیو در حال آماده سازی آموزش آنلاین است که اطلاعات مفیدی در مورد راهنمایی تماشاگران فراهم می کند و به City Cast اجازه می دهد تا با یکدیگر به صورت آنلاین تعامل برقرار کنند.

بازی های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد 60 درصد داوطلبان نگران حضور در این بازی ها هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1163

به "آموزش آنلاین برای داوطلبان بازی های توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آنلاین برای داوطلبان بازی های توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید