آشنایی با مرکز خرید ایران زمین کرج و بخشهای مختلفش

به گزارش مرد کوچک، خرید یکی از تفریحات جذاب برای افراد، علی الخصوص بانوان بشمار می آید و تقریبا همه ما در طول روز یا هفته بارها خرید را انجام می دهیم. این خریدها می توانند از مواد غذایی تا لوازم شخصی و حتی خرید چیزهای خیلی عظیم را شامل شوند. مرکز خرید ایران زمین در کرج یکی مراکز خرید بی نظیر در استان البرز هست. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا بدانید مرکز خرید ایران زمین کرج کجاست و با بخشهای پاساژ ایران زمین کرج بیش از پیش آشنا شوید.

آشنایی با مرکز خرید ایران زمین کرج و بخشهای مختلفش

ویژگی ها

پاساژ ایران زمین کرج از جمله مراکزی بوده که قدمت بسیار زیادی دارد و در گذشته، آن را با نام بازار شام می شناختند. یکی از ویژگی های بی مثال این مرکز خرید علاوه بر قدمت بالایش، قیمت مناسب اجناس و کالاهایش هست. پس، اگر بدنبال یک مرکز خرید هستید که بتوانید لباسهای مردانه، زنانه و بچگانه را با قیمتی تقریبا ارزان بخرید، حتما به مرکز خرید ایران زمین سری بزنید. در این مرکز خرید شما می توانید اجناس و کالاهای دیگری مثل اسباب بازی و لوازم التحریر را برای فرزندان و فرزندانتان خریداری کنید. در نزدیکی این مجموعه، مراکز تهیه غذا هم وجود داشته و اگر شما علاوه بر خرید، قصد دارید تا مواد غذایی مورد احتیاج برای وعده های غذایی را هم تهیه کنید، می توانید به این مرکز سری بزنید.

اگر پس از مدتی گشت و گذار خسته شدید، باید بدانید که در مرکز خرید ایران زمین یک کافه بی مثال به نام جذوه قرار گرفته که خدمات و امکانات فوق العاده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد.

دسترسی

برای دسترسی به این مرکز خرید، فقط کافی است که خود را به بلوار شریعتی کرج برسانید. آنگاه، در نزدیکی پارک عظیمیه می توانید این مرکز خرید بی مثال را مشاهده کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1357

به "آشنایی با مرکز خرید ایران زمین کرج و بخشهای مختلفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید ایران زمین کرج و بخشهای مختلفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید