آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا

به گزارش مرد کوچک، سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری جدیدترین محصول هنری این بازیگر محبوب کشورمان است. برخلاف بیشتر آثار مهران مدیری، وی در این سریال تنها به بازیگری می پردازد و کارگردانی آن را بر عهده ندارد.

آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا از همان ابتدای فراوری خود با حاشیه های مختلفی روبه رو بوده است. سعید نعمت الله به عنوان کارگردان این اثر سابقه کارگردانی بعضی از مهم ترین و پرطرفدارترین سریال های تلویزیون از جمله سریال مدینه را بر عهده داشته و این اولین همکاری او با مهران مدیری است. این سریال در ژانر اجتماعی تهیه شده است و احتمالاً به زودی عرضه می گردد.

در این سریال شاهد حضور بازیگران حرفه ای هستیم که خود موجب افزایش مجذوب کنندهیت آن شده است. از جمله این بازیگران می توان به مهدی سلطانی، ستاره اسکندری، مرجانه گلچین، آرش عدل پرور و... اشاره نمود. در این متن قصد داریم به طور کامل در خصوص سریال پدر گواردیولا با شما صحبت کنیم. از این رو، اگر قصد داریم اطلاعات مناسبی در خصوص این سریال به دست بیاورید، با ما همراه باشید.

آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا

سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری از جمله مهم ترین سریال های سعید نعمت الله به شمار می آید. این کارگردان تقریباً پس از فراوری سریال برادر جان کم کار شد و در سال های گذشته هیچ فعالیت خاص هنری نداشت. ظاهراً سعید نعمت الله میخواهد بار دیگر فعالیت هنری خود را با سریال پدر گواردیولا به شکل جدی از سر بگیرد؛ زیرا نویسندگی این اثر را نیز بر عهده دارد. در واقع، هم کارگردان و هم نویسنده این سریال سعید نعمت الله است. جواد نوروز بیگی که یکی از تهیه کنندگان باسابقه تلویزیون و سینما محسوب می گردد، وظیفه تهیه کنندگی این سریال پرخرج را برعهده گرفته است. سایر عوامل این سریال به توضیح زیر هستند:

  • مدیر فیلمبرداری: سعید براتی

  • موسیقی تیتراژ ابتدایی: سالار عقیلی

  • موسیقی تیتراژ پایانی: آرش عدل پرور

  • مدیر صدابرداری: میثم کیامرثی

ترکیب این عوامل در کنار هم به ما نشان می دهد که سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری احتمالاً یکی از برترین سریال های حوزه نمایش خانگی است. در واقع، استفاده از تیم های حرفه ای همیشه در کارهای سعید نعمت الله به چشم می خورد و در این اثر نیز شاهد این موضوع هستیم.

پرداخت هزینه های سنگین دستمزد

جالب است بدانید که پرداخت هزینه های سنگین برای دستمزد بازیگران سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری موجب واکنش های بسیاری شد. البته این ارقام نجومی تنها مربوط به مهران مدیری نیستند و می توان ردپای آن ها را در حقوق سایر بازیگران نیز مشاهده کرد.

این موارد در کنار هم سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری را به یکی از پرخرج ترین سریال های تاریخ ایران تبدیل می نماید.

تصویری از سعید نعمت الله به عنوان کارگردان این سریال

داستان سریال پدر گواردیولا

طبیعتاً یکی از مهم ترین بخش های هر سریالی داستان آن است و به همین علت، همیشه کوشش می گردد که داستان سریال های مختلف لو نرود. در خصوص سریال پدر گواردیولا با بازیگری مهران مدیری نیز این موضوع صادق بوده و تا به امروز هیچ موضوع معینی از داستان آن به بیرون درز ننموده است. در واقع، هنوز اطلاعات خاصی در خصوص داستان یا حتی خلاصه آن در دسترس نیست.

در هر صورت، با توجه به سابقه کلی سعید نعمت الله در طراحی داستان های اجتماعی و درام می توان حدس زد که این سریال نیز در همین ژانر خاص ساخته شده است. داستان سریال های سعید نعمت الله همیشه پر از پیچش های داستانی مختلف است و به همین علت، می توان انتظار داشت که سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری خیلی زود در قلب هواداران سریال های ایرانی جا باز کند. همه عوامل این سریال و بازیگران آن قبلاً یا در نقش های کمدی و یا در نقش های درام بازی نموده اند. از این رو، می توان امیدوار بود که با یکی از برترین سریال های سال های اخیر روبه رو هستیم.

زمان پخش سریال پدر گواردیولا

در خصوص زمان پخش سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری اطلاعات خاصی در دست نیست. قرار بود این سریال در اوایل سال 1401 شمسی پخش گردد، اما به علت مسائل مختلف این موضوع به طور کامل لغو شد.

ظاهراً با پیگیری های اجرا شده قرار است به زودی شاهد پخش اولین قسمت این سریال باشیم، البته باید بیان نمود که هنوز سرنوشت فراوری قسمت های بعدی معین نیست و نمی توان حدس زد که آیا فصل های دیگری از سریال پدر گواردیولا نیز ساخته می گردد یا خیر. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سریال در بازار به چه شکلی عمل می نماید. طبیعتاً اگر سریال پدر گواردیولا با بازیگری مهران مدیری هواداران زیادی را به خود جلب کند، احتمال ساخت فصل دوم آن وجود خواهد داشت.

سخن پایانی

سریال پدر گواردیولا یک سریال نو در حوزه نمایش خانگی به شمار می آید که به وسیله سعید نعمت الله کارگردانی شده است. این سریال به علت وجود بازیگران مطرح توانسته است نظر بسیاری از هواداران سریال های ایرانی را به خود جلب کند.

سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری از آن دسته سریال هایی به شمار می آید که در زمان پخش ما را با داستانی مجذوب کننده درگیر خواهد نمود، به گونه ای که همیشه در پی پخش قسمت نو آن باشیم. ارائه دستمزدهای بازیگران نیز از حاشیه های مربوط به سریال پدر گواردیولا محسوب می گردد که به نوبه خود منجر به ایجاد نوعی تبلیغات دهان به دهان برای این سریال شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2251

به "آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با عوامل سریال پدر گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید