4 بازار محلی آگرای هند که زمان در آنها یخ زده است

به گزارش مرد کوچک، آشنایی با بازارهای از جنس زندگی در شهر آگرا

تور هند فقط به دیدن مکان های تاریخی و فرهنگی و طبیعت گردی ختم نمی گردد. بازارهای شهر آگرا قلب تپنده آن هستند و بازدید از این بازارها یکی از مواردی است که در سفر به هند اصلا نمی توان نادیده گرفت. هر گوشه ای از این بازارها آنقدر جذاب است که وقتی به آنها قدم می گذارید زمان را از دست می دهید و دیدن مکان های دیگر را فراموش می کنید و دوست دارید بیشتر و بیشتر در حال و هوای آنها وقت بگذرانید. خبرنگاران میخواهد تا در اینجا 5 بازار خوب و فوق العاده شهر آگرا را به شما معرفی کند، با ما باشید:

4 بازار محلی آگرای هند که زمان در آنها یخ زده است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

بازار Raja ki mandi

Raja Ki mandi محله ای قدیمی در مرکز آگرا است که در جاده M.G قرار گرفته است. این بازار برای محلی های آگرا هم خیلی مورد توجه است و هم معروف. در زمانهای گذشته این بازار، فروشگاهی کوچک با تعداد کمی مغازه در 2 طراف راستا خیابان بود. بازار Raja Ki mandi یکی از آن جاهایی است که هر توریست و فرد محلی ای در آن حتما یک توقف را دارد. از کفش گرفته تا لباس و لوازم جانبی، هر چیزی را که بخواهید با قیمت مناسب می توانید پیدا کنید. همچنین برخی از قدیمی ترین مغازه های فروش پارچه و لباس هم در این بازار وجود دارند.

بازار سادار | Sadar Bazaar

اگر می خواهید خرید کنید و به دنبال لباس های کمی مدگرایانه تر و جدیدتر هستید Sadar جای مناسب شماست.

بازار Sadar در یکی از پر هیاهو ترین و پرجنب و جوش ترین مناطق های شهر قرار گرفته است. در این بازار فروشگاه های برندهای معروف لباس مانند Red Tape و United Colors of Benetton وجود دارند. این بازار همچنین یکی از بازارهای مورد علاقه محلی هاست چون می توانند همراه خانوداه شان به آنجا بروند و از غروب خورشید با یک شام خوشمزه در کنار هم لذت ببرند. Sadar یکی از شلوغ ترین و گرانترین مراکز خرید آگرا هم هست و رستوران معروف chaat gali آگرا هم در این بازار واقع شده است. اگر می خواهید چیزی را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان بخرید، این بازار بهترین جای شهر برای خریدن سوغاتی های دست ساز و محلی آگرا است.

بازار ناولاخا | Naulakhkha Bazaar

Naulakhkha یک بازار شلوغ در مجاورت بازار Sadar است. این یکی شاید مثل دوتای قبلی بزرگ نباشد اما تقریبا هر چیزی که بخواهید را در آن می توانید پیدا کنید. این بازار یکی از بایدی های دیدنی برای افرادی است که دنبال اشیا نامفهوم و عجیب غریب از بهترین مواد می گردند.

بازار کیناری | Kinari Bazaar

بازار کیناری مثل بازارهای شلوغ دیگر آگرا، یک بازار پر رفت و آمد با مغازه هایی در هر دو طرف بارار است. کیناری آنقدر شلوغ است که ورود هر وسیله ای را به آن تقریبا غیر ممکن می نماید اما همین مورد یکی از جنبه های جذاب بازار است. فروشگاه های chaat دراین بازار هم وجود دارند و غذای خوشمزه ای به نام gol gappa و kippi را سرو می نمایند که هواداران زیادی دارد. تجربه ای فراموش نشدنی پر از سرگرمی هدیه این بازار به شماست.

منبع: mvolve.co

منبع: الی گشت
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 488

به "4 بازار محلی آگرای هند که زمان در آنها یخ زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بازار محلی آگرای هند که زمان در آنها یخ زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید