32 برد و 104 گل زده؛ عملکرد فوق العاده اینتر در سال 2021

به گزارش مرد کوچک، خبرگزاری خبرنگاران- اینتر سال 2021 را با پیروزی به خاتمه رساند.

32 برد و 104 گل زده؛ عملکرد فوق العاده اینتر در سال 2021

به گزارش خبرنگاران، اینتر و تورینو در چارچوب بازی های هفته نوزدهم فصل 22-2021 سری آ به مصاف هم رفتند که در نهایت اینتر با تک گل دنزل دومفریز در این بازی پیروز شد. دنزل دومفریز برای دومین بازی متوالی پیروز به گلزنی برای اینتر شد. با احتساب این بازی، تعداد کلین شیت های متوالی اینتر در سری آ به شش بازی رسید و این تیم از نظر دفاعی در فرم خوبی واقع شده است.

بر خلاف تصور این تورینو بود که بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 14 می توانست با ضربه پیاتسا از بیرون محوطه جریمه اینتر به گل برسد، اما شوت او با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد. یک دقیقه بعد این بار اینتر صاحب فرصت گلزنی شده و الساندرو باستونی فرصت داشت از گوشه محوطه جریمه دروازه تورینو را باز کند، اما ضربه والی او را ساویچ با واکنشی خوب دفع کرد.

در ادامه و روی ضدحمله اینتر این الساندرو باستونی پیش تاخته بود که از سمت چپ محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک با دروازه تورینو تک به تک شد، اما تعلل او باعث شد مدافع حریف سر رسیده و مانع گل شدن ضربه مدافع اینتر گردد. اما در دقیقه 30 اینتر بالاخره به گل اول دست یافت. ارسال زمینی ادین ژکو در مرکز محوطه به دونزل دومفرایس رسید و این مدافع هلندی با ضربه ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه پیروز شد گل اول را به ثمر برساند. در اواخر نیمه اول لائوتارو مارتینز در موقعیتی تک به تک حتی دروازه بان تورینو را هم دریبل کرد، اما ضربه او در حالتی نامتعادل راهی به دروازه نیافت و اینتر با تکیه بر همین یک گل راهی رختکن شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این تورینو بود که در صدد جبران برآمده و بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت، اما قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه اینتر نبود. در دقیقه 66 تورینو در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه زمینی لوکیچ با عکس العمل خوب سمیر هندانوویچ همراه شد. در اواخر مسابقه و روی حرکت استفانو سنسی و پاس زمینی او به الکسیس سانچس بود که برترین فرصت اینتر برای زدن گل دوم ایجاد شد، اما ضربه محکم ستاره شیلیایی از پشت محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در ادامه اتفاقی رخ نداد و اینتر با همان یک گل تورینو را شکست داد.

سال 2021 برای اینتر با آنتونیو کونته و سیمونه اینزاگی از نظر تعداد امتیاز، تعداد برد و تعداد گل در سری آ، یک سال تاریخی بود.

رکوردهای اینتر در سال 2021 سری آ:

کسب بیشترین امتیاز تاریخ اینتر در تقویم یک سال میلادی / 104 امتیاز

کسب بیشترین برد تاریخ اینتر در تقویم یک سال میلادی / 32 برد (8 تساوی و 3 باخت)

ثبت بیشترین گل زده در تاریخ اینتر طی تقویم یک سال میلادی / 104 گل

لازم به ذکر است یوونتوس در تقویم سال 2016 سری آ پیروز به کسب 33 برد شد و از این نظر رکورددار است.

در سرانجام نیم فصل اول سری آ، اینتر با 4 امتیاز بالاتر از میلان صدرنشین است و اینزاگی شانس خوبی دارد تا اولین اسکودتوی خود را به عنوان مربی جشن بگیرد. اینتر در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا پیروز شد در جوزپه مه آتزا با تک گل دنزل دومفریز، تورینو را شکست دهد و صدرنشین خود را تثبیت کند. سیمونه اینزاگی پس از بازی در تبادل نظر با DAZN گفت:

در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و در نیمه دوم هم واضحا از حریف بهتر بودیم اما از نحوه به سرانجام رساندن سال جاری شادمانیم. حالا باید شرایط بدنی و ذهنی خود را پیشرفت دهیم تا دوباره آغاز کنیم. واضح است همه این روزها بگویند اینتر مدعی اصلی اسکودتو است اما یادتان باشد در تابستان، ماه جولای کسی چنین فکری نمی کرد. بچه ها خوب کار کردند. باشگاه در تابستان خوب کار کرد و بازیکنان مهمی را جذب کرد که در تیم نقش کلیدی دارند. هر مربی و کادر فنی روش کار خودش را دارد.

اینتر رفته رفته با گذشت فصل بهتر کار کرد و پیشرفت کرد: از همان اول می دانستم زیرا تیم همواره در زمین خوب کار می کرد. تیم کوشش کرد تا ایده های من و همکارانم را درک کند و هر دو طرف به هم اعتماد داشتند. از شرایط کنونی شادمان و راضی هستیم اما می دانیم جهت تا سرانجام فصل پر از دام است. اکنون لحظات خوبی داریم اما من از ابتدای فصل می دانستم و به تیم اعتماد داشتم. بازیکنان من شگفت انگیز هستند و توانستند فاصله تا صدر را از بین ببرند و جلو بروند. فکر می کنم ما باید به خودمان و راه خودمان توجه داشته باشیم. گواه این فصل ما، بازی امشب بود. تورینو به اینجا آمد تا با یک بازی شجاعانه ما را به دام بیندازد. هر بازی فراتر از نبرد مستقیم، زیرکی های خودش را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1926

به "32 برد و 104 گل زده؛ عملکرد فوق العاده اینتر در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 برد و 104 گل زده؛ عملکرد فوق العاده اینتر در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید