کشورهایی که زلال ترین آب ها را برای شنا دارند

به گزارش مرد کوچک، زلال ترین آب های دنیا

چشمان خود را ببنید و تصور کنید که در آب های گرم استوایی شناور هستید و آب های درخشان اطراف شما زلال و شفاف هستند. آب آنقدر زلال است که ماهی های رنگارنگی که در زیر آب در حال بازی کردن هستند به خوبی دیده می شوند، حتی از بالای سطح درخشان آب کف آب هم کاملا معلوم است، اما این دریاچه ها و دریاها فقط در خواب و خیال نیستند و در دنیای واقعی هم وجود دارند می خواهیم زلال ترین آب های دنیا را به شما معرفی کنیم با خبرنگاران همراه باشید.

کشورهایی که زلال ترین آب ها را برای شنا دارند

شهر گراند اگزوما، باهاما

این جزیره کارائیب مطمئنا یکی از اولین انتخاب های گردشگران است، اما این به دلایل دیگری به غیر از آب شفاف و زلال آن است، گراند اگزوما مکانی است که در آن می توانید تمام راه تا باهاما را سوار کشتی شوید تا با خوک های وحشی شنا کنید، این خوک های کوچک دوست داشتنی شاید خوش شانس ترین خوک های روی زمین باشند چون در جزیره زیبایی با آب های زلال زندگی می نمایند، وقتی خوک ها در حال شنا هستند می توانید انگشتان کوچک پاهای آن ها را در آب شفاف بشمارید!

دریاچه فوزین، ایتالیا

در سمت دیگر دنیا، دریاچه فوزین در دامنه های رشته کوه ها قرار گرفته و دریاچه ای یخچالی و زیبا و شفاف است، بر روی این دریاچه می توانید قایق سواری کنید اما آب سرد آن باعث می گردد که به ندرت کسی در این دریاچه شنا کند.

دریاچه موراین، آلبرتا، کانادا

دریاچه موراین دریاچه ای است که در رشته های راکی قرار گرفته است و از یخچال ها تغذیه می گردد، ته نشین شدن مواد معدنی خاص که از نوع پودرهای سنگی هستند باعث شده که این دریاچه رنگ آبی درخشان و رویایی پیدا کند، وقتی به دریاچه نزدیک می شویم رنگ آبی آن کمتر و شفافیت آن بیشتر معلوم است، خیلی از گردشگران دوست دارند که بر روی سطح شیشه ای این آب قایق سواری نمایند و کف دریاچه را ببینند.

دهانه ریو دلا پلاتا، برزیل

رودخانه آمازون را فراموش کنید این درست است که آمازون معروف ترین رودخانه آمریکای جنوبی است اما نمی توانید در آن شنا کنید، برای شنا و غواصی ایمن به سمت دهانه ریو دلا پلاتا بروید، قبل از رسیدن به این آب های زلال و شفاف و شنا در یکی از زیباترین آب های برزیل می توانید در راستا خود در جنگل های بارانی گشت و گذار کنید. با رسیدن به این رود، ماهی های زیبا و طلایی آمریکای جنوبی را کشف کنید و غرق تماشای این رودخانه دوست داشتنی شوید.

جزیره لفکادا، یونان

دریای یونان به داشتن آب های زلال در میدترانه معروف است و نباید تماشای این آب رویایی را از دست بدهید، صخره های حیرت آور اطراف بیشتر سواحل بر روی آب ها فیروزه ای قرار دارند که می توانید بر روی این صخره ها نشسته و زیبایی و آرامش را تجربه کنید، در روزهایی که بر روی دریا نسیم می وزد هم می توانید روی سطح آب کایتینگ کنید.

دره جیوژایگو، چین

در دره جیوژایگو که یکی از گوهرهای پنهان آسیاست راه بروید و از زیبایی های اطراف لذت ببرید، بیش از صد دریاچه بکر در این دره وجود دارد که با هم تفاوت های اندکی دارند و پر از رنگ های زیبا هستند، به پارک ملی جیوژایگو بروید و دریاچه ها، آبشارها و حیات وحش آن را کشف کنید.

منبع: placestoseeinyourlifetime.com

منبع: الی گشت
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 458

به "کشورهایی که زلال ترین آب ها را برای شنا دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهایی که زلال ترین آب ها را برای شنا دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید