چگونگی ایجاد آشپزخانه مدرن قرون وسطی در سال 2020

به گزارش مرد کوچک، اگر به دنبال احساس متفاوتی از گرما و اصالت هستید، دکوراسیون آشپزخانه مدرن قرون وسطی راهی است که باید دنبال آن بروید. به دنبال یخچالی با دسته های متالیک جامد و بدنه فلزی باشید. صفحات میز لمینت بسیار با دوام هستند و می توانند 30 تا40 سال دوام داشته باشند. مدرن قرون وسطی، سبکی است که فقط چند رنگ روشن را با سیاه ترکیب می نماید.

چگونگی ایجاد آشپزخانه مدرن قرون وسطی در سال 2020

اگرچه شناسایی و اجرای طراحی مدرن قرون وسطی در یک فضای پر استفاده مانند اتاق نشیمن بسیار آسان است، اما مناسب جلوه دادن آشپزخانه مدرن قرون وسطی بسیار دشوارتر خواهد بود. با این وجود جاذبه بی انتها آشپزخانه به این سبک، در صورت اجرای درست، به هیچ عنوان قابل انکار نیست.

بنابراین چگونگی ایجاد آشپزخانه مدرن قرون وسطی، از ابتدا یا در هنگام بازسازی آن، می تواند سوال مهمی باشد. برای یاری به شما در جهت دهی راستا درست و رو به جلو، ما تعدادی از بهترین ایده ها و راهکارهای مناسب را گردآوری نموده ایم.

اخیراً سبک طراحی مدرن قرون وسطی به طور فزاینده ای محبوب شده است؛ زیرا صاحبان خانه به دنبال چیزی متفاوت از سبک های آشپزخانه سرد و کلینیکی مدرن هستند که ما اغلب می بینیم. وقتی عناصر مناسب قرون وسطی را به فضای آشپزخانه خود اضافه می کنید، با یاری بخش های رنگی سر زنده، لوازم جانبی بی نظیر و جزئیات مدرن، از فضای خود بیشترین بهره را ببرید. از همه بهتر اینکه، این سبک به دنبال طراحی شخصیت است؛ چیزی که معمولاً در طراحی آشپزخانه ها یافت نمی گردد.

اگر به دنبال احساس متفاوتی از گرما و اصالت هستید، دکوراسیون آشپزخانه مدرن قرون وسطی راهی است که باید دنبال آن بروید. افزودن نشانه های این سبک کاری چندان سخت و پر هزینه نیست. فقط باید این نشانه ها را به خوبی بشناسید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کابینت سبز آشپزخانه مدرن قرون وسطی

آیا تا به حال به کابینت هایی با رنگ سبز براق و ترکیب آن با بژ یا سفید درون یک کانتر یا پشت کابینت فکر نموده اید؟ این کابینت می تواند تفاوت بین سبک آشپزخانه مدرن قرون وسطی و کلاسیک را ایجاد کند. برای دیوارهای پشتی، الگوهایی مانند خطوط سیاه متقاطع روی سفید، طرح های شبکه ای و مواردی که الهام گرفته از سبک رترو باشند را انتخاب کنید؛ زیرا این طرح های امتحان شده به دهه 1940 برمی گردند. بگذارید وسایل و اثاثیه، نشان دهنده هدف شما برای ایجاد یک فضای مدرن قرون وسطی باشند.

به دنبال یخچالی با دسته های متالیک جامد و بدنه فلزی باشید؛ زیرا این یخچال شبیه مدل هایی است که بیش از 50 سال پیش دیده می شدند.(البته با پیشرفت های فنی)

40 مدل خمیر بازی کودک با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب + خرید

کانتر آشپزخانه مدرن قرون وسطی

اگر به یک روش منحصر به فرد برای ترکیب ایده های طراحی آشپزخانه مدرن قرون وسطی به فضای خود فکر نموده اید، بیش از هزار روش برای انجام این کار با استفاده از کانتر به عنوان یک ابزار وجود دارد. یک گزینه خوب، دنیای صفحات لمینت است که سبک های مرسوم در دهه 1950 و 1960 بودند. استفاده از آن ها در آشپزخانه، راهی عالی برای آغاز خواهد بود.

صفحات میز لمینت بسیار با دوام هستند و می توانند 30 تا40 سال دوام داشته باشند، بنابراین ارزش سرمایه گذاری نیز دارند. اگر به دنبال رنگ های آب نباتی مانند آبی تیل، سبز آووکادو و حتی صورتی بروید، فضای شما الهام بخش تر خواهد بود.

وسایل آشپزخانه مدرن قرون وسطی

تا اینجا باید فهمیده باشید که آشپزخانه مدرن قرون وسطی، بدون استفاده از رنگ های روشن و الگوهای سرزنده نمی تواند کامل باشد. لوازم خانگی مانند اجاق گاز، یخچال ، مایکروویو و اجاق گاز با رنگ های تند و روشن را حتماً در نظر بگیرید. چنین رنگ هایی برای سبک مدرن قرون وسطی، از قرمز پررنگ تا فیروزه ای تا رنگ آبی تخم مرغی متغیر است.

این رنگ های زنده، تنها رنگ های مهمی هستند که می توانند آشپزخانه شما را با ظرافت درخشان نموده و طراحی قرون وسطی را بازنمایان نمایند.

کاشی آشپزخانه مدرن قرون وسطی

بسیاری از خانه ها در دوران قرون وسطی از کاشی و سرامیک ارزان قیمت و رنگارنگ به عنوان ماده اصلی برای دیوارهای پشتی و کانتر استفاده می کردند. می توانید هر رنگ روشنی را با حاشیه کاشی مشکی ست کنید. آشپزخانه مدرن قرون وسطی، فضایی است که فقط چند رنگ روشن را با سیاه ترکیب می نماید تا از استحکامی که برای کاشی کف، دیوار پشتی یا کانتر استفاده می گردد، بهره ببرد.

قیمت خرید 40 مدل بهترین لباس نوزادی دخترانه فانتزی

حتی اگر بتوانید کاشی های مشخصی را وارد طراحی فضای مدرن کنید که دارای جزئیات گرافیکی، مانند آنچه در بیشتر خانه های آن دوران دیده می شد باشد، نیز بهتر است. در این حالت احساس واقعی یک فضای مدرن قرون وسطی برانگیخته می گردد.

تصاویر بیشتر

خرید 40 مدل بهترین دندان گیر نوزاد در بازار + قیمت

منبع: اتاق
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1262

به "چگونگی ایجاد آشپزخانه مدرن قرون وسطی در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی ایجاد آشپزخانه مدرن قرون وسطی در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید