چطور برترین تور جزیره بیوک آدا را انتخاب کنیم؟

به گزارش مرد کوچک، گشت های جزیره بیوک آدا در استانبول از طرف دفاتر گردشگری معتبر، برای سفری بهتر و آسان تر مسافران به این جزیره زیبا تعریف شده اند. معمولا در سفرهای یکروزه به جزیره بیوک آدا به علت مدیریت زمان بیشتر و بالا بردن کیفیت سفر بهتر است از گشت های جزیره استفاده گردد. با استفاده از گشت های جزیره بیوک آدا نگرانی شما برای بازگشت از جزیره بیوک آدا رفع خواهد شد. برای اطلاع بیشتر می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چطور برترین تور جزیره بیوک آدا را انتخاب کنیم؟

جزیره بیوک آدا کجاست؟

استانبول دارای مجموعه جزایری است که به جزایر پرنس معروف هستند. در دوره بیزانس وقتی می خواستند شاهزادگانی از قدرت دور باشند آن ها را به این جزایر می فرستادند. به همین علت به آن ها جزایر پرنس (شاهزاده) می گویند. مجموعه جزایر پرنس شامل 9 جزیره هستند که جزیره بیوک آدا بزرگترین و محبوب ترین آن هاست. جزیره بیوک آدا بخاطر وسعت بیشتر، طبیعت زیبا و آرامش محیطش در بیشتر فصول سال با استقبال گردشگران زیادی روبرو است. برای این که از استانبول به جزیره بیوک آدا بروید باید از اسکله های کاباتاش، کادیکوی، بستانچی، سیرکجی سوار کشتی شوید. به این نکته توجه داشته باشید که جهت سفر به جزیره بیوک آدا یکی از بخش های مهم سفرتان محسوب می گردد، پس از تماشا منظره ها زیبا و غذا دادن به مرغان دریایی لذت ببرید. در ورود به جزیره بیوک آدا درشکه های رنگارنگ منتظر شما هستند، پس خودتان را باید برای جزیره گردی با درشکه آماده کنید.

مدیریت زمان در سفر به جزیره بیوک آدا

اگر برنامه سفرتان به جزیره بیوک آدا یک روزه است باید به زمان توجه بیشتری داشته باشید. برترین گزینه برای شما استفاده از گشت های یکروزه جزیره بیوک آداست. گشت های یکروزه جزیره از طرف دفاتر معتبر خدمات گردشگری انجام می شوند. زمان سفر از استانبول به بیوک آدا بین 45 دقیقه تا یک ساعت است.

ترانسفر در جزیره بیوک آدا

یکی از خدمات مفید گشت های جزیره بیوک آدا ترانسفر گشت است. این خدمات سفر به شما یاری می نماید که از محل اقامت تان در استانبول به طور مستقیم به اسکله مورد نظر برای آغاز گشت، برسید. اگر بخواهید خودتان اختصاصی به جزیره بیوک آدا بروید ممکن است چندین مرحله سفر درون شهری در استانبول داشته باشید تا بتوانید خودتان را به نزدیکترین اسکله برای سوار شدن به کشتی برسانید.

راهنما سفر به جزیره بیوک آدا

در سفرهای یک روزه به جزیره بیوک آدا بخاطر اینکه زمان شما در پیدا کردن جاذبه ها تلف نگردد، راهنمای سفر در گشت های یکروزه بیوک آدا همراه شماست. راهنما به شما یاری خواهد نمود تا از مدت زمان گشت که معمولا مختصر هم هست کمال استفاده را از سفرتان ببرید. بعلاوه شما را هدایت می نماید از کشتی بیوک آدا به استانبول، جا نمانید.

رفت و برگشت از استانبول تا بیوک آدا با کشتی

مزیت شرکت در گشت جزیره بیوک آدا این است که شما خرید بلیط کشتی از استانبول به بیوک آدا را به خدمات گشت واگذار می کنید و دیگر نگرانی بلیط رفت و یا بلیط برگشت از جزیره را نخواهید داشت.

پذیرایی در جهت استانبول به بیوک آدا

اگر سفرتان از استانبول به جزیره بیوک آدا به وسیله گشت های یکروزه باشد، نهار شما در کشتی خواهد بود. شما می توانید لذت خوردن غذای ایرانی همراه با صدای دلنشین موج های دریای مرمره را در کشتی مسافری امتحان کنید.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2119

به "چطور برترین تور جزیره بیوک آدا را انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور برترین تور جزیره بیوک آدا را انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید