پیش بینی باران در کاظمین ، نجف فردا 2 درجه خنک می گردد

به گزارش مرد کوچک، کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این که آسمان شهر های نجف، کربلا و کاظمین امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری با احتمال بارش خفیف پیش بینی شده، گفت: امروز در قصرشیرین احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

پیش بینی باران در کاظمین ، نجف فردا 2 درجه خنک می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، امین حسین نقشینه اظهار کرد: امروز آسمان خسروی در قصرشیرین صاف تا قسمتی ابری همراه با احتمال بارش پراکنده و فردا نیز آسمان این منطقه صاف تا قسمتی ابری در صبح و احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد در بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی شده است.

وی با بیان این که بیشینه دمای امروز قصرشیرین 35 و کمینه 22 درجه است، اضافه نمود: بیشینه دمای روز یکشنبه قصرشیرین 35 و کمینه دما 23 درجه خواهد بود.

وی با اعلام این که مهران امروز صاف تا قسمتی ابری و بیشینه دمای 39 و کمینه 25 درجه است، توضیح داد: آسمان این شهر فردا صاف است که از بعدازظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود. بیشینه و کمینه دمای فردا در مهران به ترتیب 38 و 25 درجه پیش بینی می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان صاف و آفتابی برای امروز و فردا در شلمچه پیش بینی کرد و با اعلام این که بیشینه و کمینه دمای این شهر امروز و فردا 39 و 25 درجه است، گفت: هوای امروز و فردا در کرمانشاه رگبار باران، رعد و برق همراه با وزش بادخواهد بود و بیشینه دمای امروز این شهر 30 و فردا 26 درجه است. کمینه دمای امروز و فردا در کرمانشاه نیز به ترتیب 13 و 11 درجه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

هواشناسی اربعین|پیش بینی آسمان ابری همراه با وزش باد برای شهر های زیارتی عراق

پیش بینی هواشناسی اربعین| گردوخاک در راه است/ زائران خروجی مرز مهران ماسک داشته باشند

پیش بینی هواشناسی برای زائران اربعین/ عراق هفته آینده خنک می گردد

نقشینه هوای امروز و فردا در ایلام را نیمه ابری همراه با بارش خفیف باران در بعضی ساعات روز و شب اعلام نمود و اضافه نمود: آسمان نجف امروز صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش بینی شده و فردا آفتابی خواهد بود. بیشینه دمای امروز این شهر 40 و فردا 38 درجه است. کمینه دمای نجف امروز 25 و فردا 26 درجه خواهد بود.

وی با پیش بینی آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد برای امروز کربلا، افزود: فردا اسمان کربلا صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش بینی می گردد. بیشینه و کمینه دمای امروز و فردا در کربلا به ترتیب 41، 23 درجه و 38، 23 درجه خواهد بود.

به گفته وی، امروز آسمان کاظمین قسمتی ابری با احتمال خفیف بارش (35 تا 50 درصد) و فردا صاف در بعدازظهر افزایش ابر خواهد بود.

وی بیان نمود: بیشینه و کمینه دمای امروز کاظمین به ترتیب 39 و 25 درجه است. فردا نیز بیشینه دمای این شهر یک درجه افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 485

به "پیش بینی باران در کاظمین ، نجف فردا 2 درجه خنک می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی باران در کاظمین ، نجف فردا 2 درجه خنک می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید