پورسلیمانی: نتایج درخشان ملی پوشان در کاراته وان حاکی از انسجام تیمی است، برای افتخارآفرینی در المپیک باید وعده ها عملی شود

به گزارش مرد کوچک، مربی سازنده کاراته کشور گفت: تیم ملی کاراته در رقابت های کاراته وان منسجم نشان داد و با نتایج درخشانی که کسب شد، این مسئله به وضوح قابل لمس است.

پورسلیمانی: نتایج درخشان ملی پوشان در کاراته وان حاکی از انسجام تیمی است، برای افتخارآفرینی در المپیک باید وعده ها عملی شود

به گزارش خبرنگاران، احمد پورسلیمانی دارای دان 7 شوتوکان و از مربیانی است که 35 سال در این رشته فعالیت دارد و تاکنون قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه کاراته داده است؛ قهرمانانی که بارها در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی مدال آور بوده اند.

احمد پورسلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با تاکید بر انتظارات بالا از کاراته در نخستین حضور خود در المپیک 2020، گفت: با توجه به موفقیت های کسب شده توسط ملی پوشان شایسته کشورمان، انتظارات از رشته کاراته در المپیک 2020 بالا است و امیدوارم شاهد تاریخ سازی این رشته در توکیو خواهیم بود.

وی ادامه داد: معتقدم در المپیک آینده کاراته حماسه ساز می شود و یکی از قطب های مدال آوری کاروان ورزش ایران در این رویداد بزرگ خواهد بود. تیم ملی کاراته در هر دو بخش آقایان و بانوان تیمی منسجم نشان داده که با نتایج درخشان کسب شده در رویدادهای کاراته وان، این مسئله به وضوح قابل لمس است.

مربی کاراته کشورمان شرح داد: کاراته ایران از قدرت های برتر دنیاست و مسئولان ورزش ما حساب ویژه ای روی این رشته باز کرده اند، ولی این به تنهایی کافی نیست و باید وعده های حمایتی عملی شود تا قهرمانان ما بدون دغدغه تنها به دنبال افتخارآفرینی باشند. امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همانطور که قول داده اند، به کاراته نگاه ویژه ای داشته باشند و قهرمانان این رشته را تنها نگذارند.

گفتنی است احمد پورسلیمانی دارای دان 7 شوتوکان و از مربیانی است که 35 سال در این رشته فعالیت دارد و تا کنون قهرمانان بسیاری را تحویل جامعه کاراته داده است؛ قهرمانانی که بارها در مسابقات بین المللی، آسیایی و جهانی مدال آور بوده اند.

به گزارش خبرنگاران، شهداد پورسلیمانی فرزند احمد پورسلیمانی است که هم اکنون در رده نوجوانان، یکی از چهره های شاخص و آینده دار کاراته ایران به حساب می آید.

فرزند احمد پورسلیمانی ، 5 طلای آسیاو دو مدال طلا و نقره مسابقات جهانی را در کارنامه دارد. ضمن آنکه 5 بار عنوان بهترین ورزشمار تکنیکی را در رقابت های مختلف خارجی از آن خود کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 228

به "پورسلیمانی: نتایج درخشان ملی پوشان در کاراته وان حاکی از انسجام تیمی است، برای افتخارآفرینی در المپیک باید وعده ها عملی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورسلیمانی: نتایج درخشان ملی پوشان در کاراته وان حاکی از انسجام تیمی است، برای افتخارآفرینی در المپیک باید وعده ها عملی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید