پرسپولیس خودش باشد فرقی نمی کند چه تیمی حریفش گردد

به گزارش مرد کوچک، تهران (پانا) - سرمربی تیم امید پرسپولیس به بازیکنان تیم اصلی پرسپولیس توصیه کرد که در نیم فصل اول به راحتی امتیازها را از دست ندهند تا در خاتمه فصل با مشکل روبه رو نشوند.

پرسپولیس خودش باشد فرقی نمی کند چه تیمی حریفش گردد

اسماعیل حلالی در گفت وگو با پانا درباره توقف پرسپولیس مقابل طرفدار تهران در هفته نهم لیگ برتر و بازی عصر امروز مقابل پیکان تهران در هفته دهم گفت: در مجموع بازی مقابل طرفدار از نظر فنی و تعداد موقعیت های ایجاد شده روی دروازه ها بازی خوب و قابل قبولی بود اما تساوی نتیجه مطلوبی برای این بازی نبود. با توجه به موقعیت هایی که دو تیم داشتند حق پرسپولیس در این ملاقات برد بود اما نتوانست به هدفش برسد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که همین امتیاز از دست دادن ها ممکن است در انتهای فصل برای آنها دردسرساز گردد و نباید به راحتی در بازی های خانگی امتیاز از دست بدهند.

وی ادامه داد: با توجه به نمایشی که از پیکان مقابل استقلال دیدیم فکر نکنم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشد و بتواند تیم را آزار دهد، پرسپولیس اگر خودش باشد و بازیکنان قدر موقعیت های ایجاد شده در بازی را بدانند فرق نمی کند چه تیمی روبروی پرسپولیس قرار بگیرد و کار حریف مقابل پرسپولیس سخت می گردد.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در واکنش به انتقاد طرفداران از عملکرد پرنوسان این تیم در فصل نو لیگ برتر گفت: باید به این نکته دقت کرد که پرسپولیس چه بازیکن هایی را در جابجایی تابستانی از دست داد و به جای آن ها چه بازیکن هایی را گرفت. برای فصل نو پرسپولیس ستاره هایی مانند احمد نورالهی، حسین کنعانی زادگان، شهریار مغانلو و بشار رسن را از دست داد و نتوانست بازیکن هایی که نزدیک به آن ها باشند را جذب کند. یکی از ارکان پیروز ماندن یک تیم فوتبال این است که بدنه اصلی تیم برای فصل نو هم حفظ گردد اما پرسپولیس در این فصل با رفتن چهار ستاره خود روبه رو شد و نتوانست بازیکن بزرگی جذب کند. البته نباید فراموش کرد که این بازیکن ها هم در پرسپولیس ستاره شدند و حرف من به این معنی نیست که بازیکن های نو پرسپولیس بازیکن های ضعیفی هستند، آن ها هم می توانند در این تیم ستاره شوند اما احتیاج به زمان دارند.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس برای ششمین فصل متوالی گفت: همانطور که گفتم بازیکن های بزرگی از پرسپولیس رفته اند و تیم سر و شکل نوی گرفته است. از طرف دیگر ما فصل را با مصدومیت کمال کامیابی نیا آغاز کردیم و بعد از آن هم سیدجلال حسینی مصدوم شد و به تازگی این دو بازیکن آماده حضور در ترکیب شده اند. برای پیروزیت باید به تیمی که اینقدر تغییر و تحول داشته و بدنه به جای مانده اش هم مصدوم شده زمان داد تا دوباره فرم خودش را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1911

به "پرسپولیس خودش باشد فرقی نمی کند چه تیمی حریفش گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس خودش باشد فرقی نمی کند چه تیمی حریفش گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید