نگرانی گتوسو از ابتلای بازیکنانش به کرونا در سفر به خانه بارسلونا

به گزارش مرد کوچک، سرمربی ناپولی اعتراف کرد بابت سفر شاگردانش به اسپانیا برای انجام بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا نگرانی هایی دارد.

نگرانی گتوسو از ابتلای بازیکنانش به کرونا در سفر به خانه بارسلونا

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو می گوید از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بارسلونا طی روزهای اخیر نگران است چرا که تیم او ماه آینده باید به این شهر سفر کند تا بازی برگشت خود مقابل بارسلونا را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد. ناپولی روز هشتم آگوست (18 مرداد) در استادیوم نوکمپ میهمان بارسلونا خواهد بود.

گتوسو در پاسخ به این سؤال که آیا نگران سلامت بازیکنانش در سفر به اسپانیا است، گفت: من اصلاً درگیر این موضوع نشده ام چون به من ربطی ندارد. این مسئله ای است که رئیس باشگاه و معاونان او باید به آن رسیدگی نمایند. آنها همواره به این جور مسائل رسیدگی می نمایند. ما هم البته نگرانیم اما من خونسردم چون مدیر باشگاه و دیگر مسئولان باشگاه می دانند که چه کارهایی باید انجام دهند.

سرمربی ناپولی اضافه نمود:بعد از تمام شدن این شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، ما با یک ورزش دیگر روبرو طرف خواهیم بود. هر سه روز بازی کردن بدون طرفداران و بدون داشتن زمان کافی برای آماده سازی سخت است. با این حال من باید بگویم که تیم ما خوب کار می نماید. امیدواریم که تا روز بازی مقابل بارسلونا آماده باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1154

به "نگرانی گتوسو از ابتلای بازیکنانش به کرونا در سفر به خانه بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی گتوسو از ابتلای بازیکنانش به کرونا در سفر به خانه بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید