تور دبی: نمایشگاه جیتکس 2021 دبی شروع شد

به گزارش مرد کوچک، همزمان با برگزاری نمایشگاه اکسپو 2021، مرکز تجارت جهانی دبی میزبان بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد در حوزه تکنولوژی و فناوری سال 2021 خواهد بود، جایی که پیشتازان برتر صنعت، Game changerها و استارت آپ ها از آینده رونمایی خواهند کرد.شایان ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 17 الی 21 اکتبر 2021 مصادف با 25 الی 29 مهر ماه 1400 در شهر دبی کشور امارات برگزار می گردد.

تور دبی: نمایشگاه جیتکس 2021 دبی شروع شد

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

در نمایشگاه جیتکس هر ساله بسیاری از مدیران ارشد شرکت های مختلف در زمینه فناوری، برترین تولیدنمایندگان تکنولوژی منطقه و جهان و متخصصان این صنعت دورهم جمع می شوند. در واقع نمایشگاه جیتکس (GITEX) دبی مخفف عبارت Gulf Information Technology Exhibition است.

رویداد جیتکس فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی و ارتباط برقرار کردن با فعالان نوآوری و پیشرفت های روز تکنولوژی محسوب می گردد. به عبارتی در این نمایشگاه موقعیت های مناسبی برای توسعه و رشد کسب و کار، خرید یا دریافت نمایندگی محصولات و خدمات از تامین نمایندگان فناوری و در نهایت یافتن موقعیت های نو شغلی وجود دارد.

حضور برندهای معروف، شرکت ها و نهادهای دولتی فعال در زمینه فناوری بر اهمیت بیشتر رویداد جیتکس دبی افزوده است. به همین علت کنفرانس های تخصصی و علمی بسیاری درمورد مباحث روز جهان در آن برگزار می گردد.

به همین دلیل، مسافرانی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند با خرید بلیط هواپیمایی امارات می توانند از 10 درصد تخفیف نرخی کلاس اکونومی هواپیمایی امارات بهره مند شوند. برای دریافت این تخفیف مسافران باید بلیط ورودی نمایشگاه GITEX و شماره عضویت Skywards خود را برای کارشناسان فروش ارسال نمایند.

زهرا بینازاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1822

به "تور دبی: نمایشگاه جیتکس 2021 دبی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: نمایشگاه جیتکس 2021 دبی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید