مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت

به گزارش مرد کوچک، بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی اوایل سال بعدی میلادی از گوشی های سری ردمی K60 رونمایی خواهد نمود. گفته می گردد این خانواده از مدل های ردمی K60، K60 پرو و K60 پرو پلاس تشکیل شده است. بعلاوه احتمالا با مدل گیمینگ این خانواده هم روبرو خواهیم شد که در بعضی بازارها به عنوان گوشی پوکو به دست کاربران می رسد.

مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت

ردمی هنوز تاریخ معرفی این گوشی ها را رسما اعلام نکرده ولی حالا به لطف یکی از افشاگران، می توانیم به معینات کلیدی یکی از اعضای سری ردمی K60 بپردازیم. این افشاگر مدعی شده که گوشی های سری K60 از نمایشگرهای AMOLED مبتنی بر رزولوشن 2K استفاده می نمایند. رفرش ریت این گوشی ها به 120 و 144 هرتز می رسد ولی در خصوص مقدار نمایشگر آن ها نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

طبق اعلام این افشاگر، یکی از گوشی های سری ردمی K60 همراه با چیست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و شارژ سیمی 67 واتی راهی بازار می گردد. ضمناً این گوشی از شارژ بی سیم 30 واتی هم پشتیبانی می نماید. لازم به ذکر است هیچکدام از گوشی های قبلی سری ردمی K از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی نمی نمایند و برای اولین بار سری ردمی K60 با این معینه راهی بازار خواهند شد. از دیگر ویژگی های فاش شده از این گوشی می توانیم به بهره گیری از باتری 5500 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

البته این افشاگر به طور معین به نام این گوشی اشاره ای نکرده ولی با توجه به اینکه بر اساس اعلام منابع مختلف، مدل پرو با چیپست تازه نفس اسنپدراگون 8 نسل 2 راهی بازار می گردد، پس تمام شواهد از بهره گیری ردمی K60 از این معینات خبر می دهند. ظاهرا در نهایت ردمی K60 تحت عنوان پوکو F5 راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2128

به "مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی گوشی ردمی K60 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید