محدودیت تازه کاربران توییتر چیست؟

به گزارش مرد کوچک، زومیت نوشت:کاربران توییتر ازاین پس می توانند روزانه 2٬400 توییت و نهایتاً 500 پیغام در بخش دایرکت ارسال نمایند.

محدودیت تازه کاربران توییتر چیست؟

توییتر محدودیت نوی بر تعداد توییت هایی که هر حساب کاربری در طول 24 ساعت ارسال می نماید، اعمال نموده است. کاربران حساب های شخصی و سازمانی در ساعات اخیر به هنگام کوشش برای نوشتن پست نو با خطای محدودیت روزانه برای ارسال توییت روبرو شده اند.

توییتر که به وسیله ایلان ماسک رهبری می گردد، افزون بر تعداد توییت های روزانه، شمار پیغام های بخش دایرکت را نیز محدود نموده است. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، توییتر هم اکنون محدودیت 2٬400 توییت در طول 24 ساعت دارد. ری توییت و منشن نیز شامل این محدودیت می گردد. کاربر نمی تواند تمامی 2٬400 توییتش را در زمانی کوتاه ارسال کند، چون ظاهراً محدودیت های کوچک تری برای فواصل زمانی نیم ساعته اعمال شده اند.

تعیین نیست که در هر نیم ساعت می توان چه تعداد توییت ارسال کرد. بعضی از کاربران می گویند پس از کوشش برای ارسال بیش از یک توییت در هر ساعت، با خطای محدودیت توییت های روزانه روبرو شده اند. توییتر می گوید کاربرانی که با محدودیت روبرو شده اند باید چند ساعت صبر نمایند تا محدودیت برداشته گردد.

بعضی از کاربران توییتر توانستند به وسیله زمان بندی توییت ها، محدودیت روزانه را دور بزنند، اما مدت زیادی نگذشته بود که این قابلیت از کار افتاد. بعضی دیگر از قابلیت های توییتر نیز برای مدت زمانی کوتاه از دسترس خارج شدند.

به موجب تغییرات نو، کاربران از این پس می توانند روزانه 500 پیغام در بخش دایرکت ارسال نمایند. بعلاوه محدودیت تعداد فالو حساب های نو به 400 مورد رسیده است. البته در صورت فالو کردن تعداد زیادی حساب در زمانی کوتاه، ممکن است این محدودیت برای حساب ها شدیدتر گردد.

توییتر اعلام نموده است که حداکثر تعداد فالوها به 5٬000 مورد محدود می گردد و کوشش برای فالو کردن افراد بیشتر بر اساس تعیینه های مختص به حساب محدود خواهد شد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2185

به "محدودیت تازه کاربران توییتر چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تازه کاربران توییتر چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید