لیگ برتر والیبال، ماراتن هفته بیستم به سود شهرداری ورامین تمام شد، شگفتی سازی گنبدی ها مقابل پیکان

به گزارش مرد کوچک، در هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم های پیغام خراسان، شهرداری گنبد، کاله آمل، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

لیگ برتر والیبال، ماراتن هفته بیستم به سود شهرداری ورامین تمام شد، شگفتی سازی گنبدی ها مقابل پیکان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در هفته بیستم لیگ برتر والیبال تیم های پیغام خراسان، شهرداری گنبد، کاله آمل، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین حریفان خود را شکست دادند.

در طولانی ترین بازی هفته که در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین برگزار گردید تیم شهرداری این شهر با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود فولاد سیرجان را در یک دیدار تماشایی و جذاب از پیش رو برداشت. ورامینی ها در ست های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 15 و 15 بر 13 شاگردان رضا دامغانی را از پیش رو برداشتند و در ست های دوم و چهارم با حساب 22 بر 25 و 31 بر 33 شکست خوردند. اسپک های مؤثر بازیکنان شهرداری و حمایت بی امان تماشاگران ورامینی عوامل اصلی پیروزی تیم ورامین بودند.

اما تیم شگفتی ساز هفته بیستم بدون شک شهرداری گنبد بود که در سالن المپیک این شهر در سه ست متوالی حریف قدرتمند خود پیکان را شکست داد. در سایر دیدارها تیم شهرداری ارومیه با کادر فنی جدید خود 3 بر 2 شهرداری تبریز را شکست داد، پیغام خراسان با همین نتیجه از سد عقاب تهران گذشت، کاله 3 بر صفر دورنای ارومیه را از پیش رو برداشت و خاتم اردکان نیز در سه ست متوالی تیم بحران زده شهروند اراک را مغلوب کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 134

به "لیگ برتر والیبال، ماراتن هفته بیستم به سود شهرداری ورامین تمام شد، شگفتی سازی گنبدی ها مقابل پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، ماراتن هفته بیستم به سود شهرداری ورامین تمام شد، شگفتی سازی گنبدی ها مقابل پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید