قهرمانی اعرابی در مسابقات دارت آنلاین کشور

به گزارش مرد کوچک، مسابقات دارت آنلاین قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

قهرمانی اعرابی در مسابقات دارت آنلاین کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در ادامه اهداف انجمن دارت کشور در چارچوب فعالیت های آنلاین و مجازی به منظور پویش در خانه می مانیم سومین دوره مسابقات دارت آنلاین آزاد کشور برگزار گشت.

این رقابت ها با حمایت مالی مس سرچشمه و توسط کمیته برگزاری مسابقات مجازی انجمن دارت ایران و با همکاری باشگاه ناوک تهران و با حضور 351 نفر از 29 استان کشور و با شرکت ملی پوشان و عنوان داران رقابت های جهانی و بین المللی و دارترهای نام آشنای کشور برگزار گشت.

در فینال این رقابت ها حسین اعرابی کاپیتان پیشین تیم ملی دارت ایران و قهرمان کشور در سال 98 از اصفهان با غلبه بر جواد بیات قهرمان مسابقات اوپن جهانی شیراز از خراسان رضوی با نتیجه 5 بر4 به عنوان قهرمانی دست یافت.

مقام سوم مشترک این دوره از مسابقات به علیرضا ایزدی دیگر ملی پوش نام آشنای کشورمان از اصفهان و محمدرضاناظریه از سمنان رسید. این مسابقات به مدت یک هفته و در 64 گروه برگزار گشت.

جوان ترین شرکت کننده محیا محمد زاده 6 ساله از خراسان جنوبی و مسن ترین فردشرکت کننده خسرو رحمانی از آبادان با 67 سال سن بودند. حضورچشمگیر حدود 20 خانواده سه نفره و چهارنفره در این دوره حائز اهمیت بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 940

به "قهرمانی اعرابی در مسابقات دارت آنلاین کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی اعرابی در مسابقات دارت آنلاین کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید