فعالیت پنج موزه بوشهر در ایام نوروز

به گزارش مرد کوچک، معاون میراث فرهنگی استان بوشهر گفت: امسال در ایام تعطیلات پنج موزه تجارت دریایی ، دریانوردی ، مردم شناسی ، تاریخ پزشکی و رییسعلی دلواری بصورت فعال از ساعت هشت صبح تا ساعت بیست پذیرای میهمانان وگردشگران نوروزی هستند.

فعالیت پنج موزه بوشهر در ایام نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر، نصرالله ابراهیمی معاون میراث فرهنگی استان اضافه نمود: با توجه به اینکه در سالهای اخیر بنا به اعلام آمار ورود و اسکان گردشگر در سطح کشور در استانهای هدف گردشگری، بوشهر مقصد سوم مسافران بوده است، بر آن شدیم تا نسبت به سالهای گذشته بستر مناسبی در همه سطوح در راستای تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان داشته باشیم ، که فعال کردن این پنج موزه یکی از این مصادیق بوده است.

او در ادامه اضافه نمود: ما به منظورآشنایی هر چه بیشتر گردشگران با آداب و سنن گذشته و رشادتها و دلاوریهای مردمان استان دارالحماسه بوشهر کارشناسان این اداره کل را در موزه ها مستقر کردیم، تا بصورت چهره به چهره راهنمای گردشگران باشند و آنان را در خصوص موارد مذکور آشنا سازند و امیدواریم بیش از پیش بتوانیم خدمات رسانی خود را به نحو شایسته تقدیم میهمانان عزیز نوروزی کنیم.

ابراهیمی در سرانجام گفت: در برخی موزه ها همچنین آداب و فرهنگ و سنن نیز اجرا می شود که شامل موسیقی و پخت انواع غذاهای محلی است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 287

به "فعالیت پنج موزه بوشهر در ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت پنج موزه بوشهر در ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید