شمارش گردشگر در ایران براساس تعاریف سازمان جهانی جهانگردی است

به گزارش مرد کوچک، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اظهارنظر کردن بدون محاسبه و منطق را مردود دانست و گفت: شاخص تعداد گردشگران خارجی در ایران براساس تعاریف سازمان جهانی جهانگردی است.

شمارش گردشگر در ایران براساس تعاریف سازمان جهانی جهانگردی است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، مرتضی رحمانی موحد در واکنش به اظهارات محمدحسن کرمانی - رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور مبنی بر به نقد کشیدن آمار ورود 5 میلیون و 200 هزار گردشگر به کشور به خبرنگاران مطرح نمود: شاخص ما در این حوزه که بارها هم گفتیم تعریف سازمان جهانی جهانگردی از گردشگر است.

رحمانی موحد در واکنش به صحبت های کرمانی درباره اینکه معاون گردشگری در نشستی در وزارت امور خارجه گفت که براساس شاخص هایی که کرمانی می گوید شاید 200 هزار گردشگر خارجی به ایران سفر نموده باشند پاسخ داد: چنین ادعایی کذب محض است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی اعلام نمود: مگر می گردد به دلخواه و بدون محاسبه و منطق اظهارنظر کرد و گفت میزان گردشگر فلان قدر است بنابراین رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور باید ابتدا ثابت کند که این عدد را از کجا آورده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 719

به "شمارش گردشگر در ایران براساس تعاریف سازمان جهانی جهانگردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش گردشگر در ایران براساس تعاریف سازمان جهانی جهانگردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید