شرط بایدن برای حضور در دومین مناطره با ترامپ

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی، جو بایدن نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیان کرد که اگر دونالد ترامپ رقیب انتخاباتی وی، به کرونا مبتلا باشد در مناظره با وی شرکت نمی کند.

شرط بایدن برای حضور در دومین مناطره با ترامپ

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حضور نامزدهای اصلی چهارشنبه هفته گذشته برگزار شده و دومین مناظره نیز قرار است در هفته آینده برگزار گردد.

ترامپ روز آدینه از ابتلای خود به کرونا اطلاع داده و روز بعد به بیمارستان منتقل شد اما بعد از سه روز از بیمارستان خارج و به دفتر کارش برگشت و این در حالی است که آمار افراد مبتلا به کرونا در کاخ سفید رو به افزایش است.

در همین رابطه جو بایدن اعلام نموده که اگر تا هفته آینده این نکته معین گردد که ترامپ به کرونا مبتلا بوده و بدون اینکه درمان گردد بیمارستان را ترک نموده در مناظره با وی شرکت نخواهد کرد.

قرار است معاونین بایدن و ترامپ فردا صبح به وقت تهران اقدام به برگزاری مناظره انتخاباتی نمایند.

این در حالی است که سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا پیش از این، از قصد و تمایل دونالد ترامپ برای شرکت در دومین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری اطلاع داد.

در پی انتشار اخباری مبنی بر ترخیص زودهنگام و غیرمترقبه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از بیمارستان والتر رید، تیم مورتاگ سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ خاطرنشان کرد که رئیس جمهور میخواهد در مناظره بعدی انتخابات ریاست جمهوری به مصاف رقیب دموکرات خود، جو بایدن برود.

تاریخ این مناظره که قرار است در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار گردد، پانزدهم اکتبر 2020 مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1215

به "شرط بایدن برای حضور در دومین مناطره با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط بایدن برای حضور در دومین مناطره با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید