سه کاراته کا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، مرحله نهایی هشتم تیر

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا امروز دوشنبه 27 خردادماه با حضور 9 کاراته کا در سالن شهید کبکانیان تهران و در دو وزن 55- کیلوگرم و 67- کیلوگرم برگزار گردید که در نهایت سه کاراته کا مجوز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

سه کاراته کا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، مرحله نهایی هشتم تیر

در وزن 55- کیلوگرم سینا جلیلیان، رضا روشن، علی حسین ایوبی نژاد، جواد رنجبر و بهنام دهقان زاده به صورت دوره ای مبارزه کردند که در نهایت دهقان زاده و روشن جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

در وزن 67- کیلوگرم نیز علیرضا شیرصفت، شاهین خزایی، رضا عنایتی و عبدالله ولدی حضور داشتند که در خاتمه ولدی پیروز به کسب مجوز حضور در اردو شد.

بر اساس تصمیم کادر فنی مرحله نهایی رقابتهای انتخابی در سه وزن 55- کیلوگرم، 67- کیلوگرم و 84- کیلوگرم هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا معین خواهدشد پیش از این حضور مجید حسن نیا در وزن 60- کیلوگرم، بهمن عسگری در وزن 75- کیلو گرم و سجاد گنج زاده در ترکیب تیم نهایی تیم ملی معین شده بود.

سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، حسین روحانی و سعید حسنی پور مربیان تیم ملی کاراته به همراه وحید مؤمنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در سالن مسابقات حضور دارند و مبارزات کاراته کاها را از نزدیک آنالیز می نمایند.

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته از فردا شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 227

به "سه کاراته کا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، مرحله نهایی هشتم تیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه کاراته کا به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، مرحله نهایی هشتم تیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید