راهنمای شکم گردی در سعادت آباد

به گزارش مرد کوچک، مدرن ترین محلهٔ شمال غربی تهران، سعادت آباد است. سعادت آباد در دسته بندی مناطق جز منطقهٔ دو به حساب می آید. منطقهٔ سعادت آباد به دلیل قرارگیری در دامنهٔ ارتفاعات، آب وهوای خنک و دلچسبی دارد. نام قدیم این منطقه سادات آباد بوده که در گذر زمان برای تلفظ راحت تر به اسم سعادت آباد تغییر یافت.

راهنمای شکم گردی در سعادت آباد

محلهٔ سعادت آباد با امکانات و رفاهی که دارد جز مناطق بالاشهر و پرطرفدار تهران محسوب می گردد. طالبان سکونت در این محدوده کم نیستند و البته که برای اطلاع از مظنهٔ اجاره آپارتمان در سعادت آباد می توانند به سایت هایی چون دیوار و کیلید و شابش مراجعه نمایند.

شکم گردی در سعادت آباد

یکی از تفریحات پرطرفدار پایتخت نشینان، مراجعه به رستوران ها، ویتامینه ها و فست فود های تهران است. جایی که برای چند لحظه هم شده فارغ از دغدغه های روزمره ب توانند به راحتی اوقات خوشی را برای خود و خانواده مهیا نمایند. تهران جاهای خوبی برای هواداران خوراکی دارد. سعادت آباد و جردن جز آن محله هایی هستند که بهترین فست فودها و رستوران های ایرانی و فرنگی را در خود جای داده اند. با توجه به موارد گفته شده، جردن و سعادت آباد جز محله های در حال رشد پایتخت هستند که متقاضیان خرید و اجارهٔ خانه در آن ها روز به روز افزایش می یابد. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران های منطقهٔ سعادت آباد آشنا کنیم.

رستوران مستر جوجه

رستوران مستر جوجه از نظر هوادارانش یکی از بهترین رستوران های سعادت آباد است. این رستوران در سعادت آباد، بالاتر از میدان کتاب، انتهای آسمان هشتم واقع شده است. آن چیزی که باعث شهرت این رستوران شده، کیفیت غذاهای بی نظیر و دسترسی آسانش است. از دیگر ویژگی های این رستوران، منوی غذایی متنوع، فضای آرام و دنج و قیمت های مطلوب است. رستوران مستر جوجه هواداران زیادی به خصوص در بین جوانان دارد و روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می گردد.

کافه رستوران رینا

اگر می خواهید با یک تیر دو نشان بزنید، حتما به سراغ کافه رستوران زیبای رینا بروید. به دلیل اینکه موقعیت مکانی رینا دقیقا نزدیک مرکز خرید هرمزان است. شما می توانید با خیالی راحت بعد از ساعتی خرید به کافه رستوران رینا پناه برده و خستگی تان را با خوردن خوراکی های خوشمزه به در کنید. در این رستوران، انواع غذاهای بین المللی سرو می گردد. اگر با دوستانتان هستید و هر کدام سلیقهٔ غذایی متفاوتی دارند، رینا انتخاب مناسبی برایتان است.

رستوران پستو

پستو یک رستوران ایتالیایی در سعادت آباد است. این رستوران به دلیل داشتن غذاهای متنوع و خوشمزه اش هواداران زیادی در بین جوانان دارد. منوی مجزا و متنوع، برخورد محترمانهٔ پرسنل و قیمت مناسب سرویس ها از جمله ویژگی های شاخص رستوران پستو است. در این رستوران شما می توانید انواع پیتزا ایتالیایی را با توجه به قیمت دلخواه خود تهیه کنید.

رستوران بین المللی نارنجستان

این رستوران در میدان شهرداری سعادت آباد قرار گرفته است. اگر می خواهید بهترین مکان را برای غذا خوردن انتخاب کنید، باید شکیبا باشید و از قبل در نارنجستان جا رزرو کنید. یکی به دلیل اینکه خیالتان راحت باشد و افسوس کمبود جا را نخورید و دلیل دوم اینکه در آرامش خاطر و به دور از هر گونه ازدحام و شلوغی به مقصودتان برسید وگرنه گاهی مجبور می شوید یک ساعتی صبر کنید تا میز خالی گردد. طبق نظرسنجی هایی که بین مشتریان نارنجستان صورت گرفته، گفته شده این رستوران، غذاهای خوبی من جمله؛ سالاد کاهو و استیک مخصوص نارنجستان، سوپ مرغ و قارچ و... دارد که به قیمت گرانش می ارزد.

رستوران میزبان

اگر به غذاهای دریایی علاقه دارید، نگران نباشید. رستوران میزبان با ارائهٔ بهترین غذاهای دریایی در کنار قیمت های ایده آلش در خدمت رسانی به شما آماده است. این رستوران در فهرست بهترین رستوران های سعادت آباد واقع شده است. میزبان انواع ماهی و خاویار، ماهی سرخو، ماهی هامور، ماهی سالمون و بشقاب دریایی با بهترین طعم، اندازه و با کیفیت طبخ عالی عرضه می کند.

کافه رستوران تهران بین

تهران بین، یکی از خاص ترین و لاکچری ترین رستوران ها در غرب تهران است. این رستوران، یک رستوران بین المللی است که در پنت هاوس برج عرفان سعادت آباد واقع شده است. تهران بین، محیطی زیبا و چشم نواز با دکوراسیونی مدرن و لاکچری دارد. این رستوران بهترین مکان برای قرارهای عاشقانه و خانوادگی است، زیرا آرامش بی نظیری دارد. در اولین نگاه، طراحی خاص این رستوران، فضایی متشکل از مبلمانی شکیل و لوسترهایی زیبا و باشکوه باعث شده، میهمانان در بدو ورود محو جلال و جبروت این رستوران شده و حس خوبی به آن ها دست بدهد. خبر خوش دیگر اینکه اگر چشم انداز رستوران برایتان مهم است و دوست دارید در هنگام غذا خوردن به شرق و غرب و شمال و جنوب تهران اشراف داشته باشید، رستوران تهران بین این امکان را برایتان فراهم می کند. از داخل رستوران مناظر اطراف جلوی دیدتان است و از آن لذت می برید.

دسترسی به سعادت آباد

مترو بهترین وسیلهٔ حمل ونقل عمومی است که در ساعات اوج ترافیک به یاری شما می آید. اگر سمت شرق هستید، می توانید وارد خط دو شده و تا ایستگاه شهید نواب صفوی رفته و آنجا خط خود را به سمت میدان کتاب تغییر دهید و در ایستگاه میدان صنعت از مترو خارج شده و به وسیله تاکسی های خطی که در آن محدوده واقع شده است، به سعادت آباد برسید. اگر سمت غرب تهران هستید، هم می توانید به وسیله خط 4خود را به ایستگاه خرسند برسانید و در آنجا خط خود را به سمت میدان کتاب تغییر داده و در ایستگاه میدان صنعت با تاکسی های خطی به سمت محله سعادت آباد بروید. اگر هم ساکن جنوب تهران هستید، می توانید وارد خط یک به سمت تجریش شده و در میدان محمدیه تغییر جهت دهید. در اینجا باید وارد خط 7 شوید که به سمت میدان کتاب بروید و در ایستگاه میدان صنعت به وسیله تاکسی های زردی که مقابل مترو هستند، به سعادت آباد می رسید.

کلام آخر

اگر اهل رستوران گردی هستید، حتما به رستوران ها و فست فودهای سعادت آباد سری بزنید. این رستوران ها مطمئنا با فضای دنج و آرامی که در اختیارتان می گذارند، شما را راضی خواهد نمود. خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد روز به روز افزایش یافته و به همان اندازه دسترسی به سعادت آباد نیز به راحتی میسر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1674

به "راهنمای شکم گردی در سعادت آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای شکم گردی در سعادت آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید