ذوب آهن تاکتیک خود را به ما دیکته کرد

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران، امیر قلعه نویی شامگاه آدینه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در شهرآورد اصفهان گفت: باید به فوتبال ایران تبریک بگوییم. در این بازی همه چیز از درگیری، تاکتیک، حضور تماشاگران و احترام متقابل، وغیره وجود داشت. این بازی نمونه یک بازی پاک و زیبا است و نه فقط به اصفهان که به فوتبال ایران بخاطر این بازی باید تبریک گفت. من خودم دربی های زیادی را تجربه کردم ولی فارغ از این نتیجه به خاطر این بازی راضی هستم.

ذوب آهن تاکتیک خود را به ما دیکته کرد

وی با بیان اینکه ذوب آهن می توانسست پیروز باشد، اضافه نمود: ذوب آهن بازی را بهتر از ما آغاز کرد و می توانست برنده بازی باشد. همچنین ما هم می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم و این جای تبریک دارد. ما 2 مدافع چپ مان را نداشتیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: شایان مصلح از قبل مصدوم بود و سعید آقایی هم دیروز آخر تمرین مصدوم شد و به همین دلیل تغییراتی را در ترکیب ایجاد کردیم که آنطوری که انتظار داشتیم نتیجه نداد. در نیمه دوم یک جابجایی انجام دادیم و خوشبختانه پیروز شدیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و ابراز داشت: ما خوب بازی کردیم و از تیم ام هم راضی هستم اما انتظار داشتم در آن شرایط جلوتر بازی کند.

وی به منصوریان تبریک گفت و اضافه نمود: شاید دلیل اینکه ما نتوانستیم جلوتر بازی کنیم، قدرت تاکتیکی ذوب آهن بود. من به آقای منصوریان و تیم ذوب آهن تبریک می گویم و معتقدم صندلی ذوب آهن اینجای جدول نیست زیرا با آنالیزی که از این تیم داشتیم در بسیاری از بازی ها شایسته برد بوده است همانطور که امروز هم می توانست پیروز باشد.

قلعه نویی از وضعیت چمن استادیوم نقش دنیا گلایه کرد و اضافه نمود: مشکل ما هنوز چمن استادیوم نقش دنیا است که یا کنده می گردد یا بازیکنان لیز می خورند ولی در مجموع خدا را به خاطر برد، کلین شیت، و آمارهای خوبمان شکر می کنم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن تاکتیک خود را به ما دیکته کرد اضافه نمود: ما امروز نمی خواستیم عقب بنشینیم اما ذوب آهن طوری تاکتیک خود را به ما دیکته کرد و باعث شد که ما عقب تر بازی کنیم. از همه بازیکنان به ویژه دروازه بان تیم مان پیغام احتیاجمند تشکر می کنم.

سرمربی طلایی پوشان درباره وضعیت تیمش اضافه نمود: تیم ما سال گذشته انتقال های سریع و خوبی داشت ولی سال جاری همه شرایط مان مطلوب است و تنها انتقال های لازم را نداریم البته بعضی از بازیکنان ما باید به شرایط آرمانی خود برگردند و علاوه بر بازی با حوصله انتقال های خود را تقویت کنیم.

وی درباره حضور وحید هاشمیان، مربی تیم ملی در استادیوم نقش دنیا اظهار داشت: هاشمیان همه شاخصه های سرمربی گری را دارد و فوتبال ما به مربیانی از نسل و جنس وحید احتیاج دارد و امیدوارم همین روند و رشد را طی کند روزی سرمربی تیم ملی گردد. حضور مربیان تیم ملی بر خلاف سال های قبل، باعث دیده شدن لیگ و در پی آن ارتقای کیفیت بازی های آن می گردد.

قلعه نویی در پاسخ به پرسشی پیرامون اینکه نقش ویژه ای برای امید نورافکن در نظر گرفته است یا خیر اضافه نمود: ما برای همه بازیکنان سپاهان نقش ویژه در نظر گرفته ایم و ترکیب هایی داریم که در زمین بازی از آن ها استفاده می کنیم. نور افکن کار خود را به خوبی انجام می دهد و در کنار مهدی کیانی، مربع دفاع ما را کامل می نماید.

وی درباره عملکرد داوری اضافه نمود: قشر داوری ما قشر مظلومی هستند که تنها به خاطر عشقشان سوت می زنند. آقای بنیادی فر در داوری خود هم معلم است. من معتقدم باید دست مزد داوران بالا برود تا کیفیت داوری ها بالاتر برود همچنین باید از نظر سخت افزاری هم ارتقا پیدا کنیم.

سرمربی طلایی پوشان ادامه داد: ما در نیمه نخست چند صحنه روی پای کیانی و کیروش دیدیم که از چشم داور دور ماند ولی در خصوص گل ذوب آهن با توجه به اینکه توپ در بین راه به یکی از مهاجمان ذوب آهن برخورد کرد، صد در صد آن گل خطا بود.

وی تاکید نمود: در سال گذشته جریاناتی وجود داشت که وجود آن باعث شد سپاهان متضرر گردد. خوشبختانه این جریانات با آمدن آقای مبینی از بین رفته است و ما تکلیف خود را در زمین می دانیم ومی دانیم اگر اشتباهی رخ بدهد واقعا اشتباه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 435

به "ذوب آهن تاکتیک خود را به ما دیکته کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن تاکتیک خود را به ما دیکته کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید