دلایل ردی ویزای کانادا

به گزارش مرد کوچک، 9 دلیل ردی ویزای کانادا

متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید مدارک مستحکمی را به سفارت کانادا ارائه دهند. آفیسرهای سفارت پس از آنالیز مدارک تصمیم می گیرند که به شما ویزا دهند یا خیر. در موارد بسیاری در صورت نقص مدارک و عدم ارائه شواهد و مدارک مستحکم، با تقاقضای ویزای افراد موافقت نمی گردد. در ادامه 9 دلیل ردی ویزا شرح داده خواهد شد:

دلایل ردی ویزای کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

1. عدم دلیل مستحکم متقاضی برای حضور در کانادا

آفیسرهای سفارت معمولاً انتظار دارند که شما دلیل منطقی و مستحکمی برای حضور در کانادا داشته باشید. مثلا برای دریافت ویزای تحصیلی، داشتن پذیرش از یکی از موسسات معتبر کانادا که مورد تایید اداره مهاجرت است الزامی است. یا در صورتی که برای ویزای کار اقدام می کنید، می بایست از یک کارفرمای معتبر پیشنهاد شغلی داشته باشید. افرادی هم که برای ویزای توریستی کانادا اقدام می نمایند، باید دعوتنامه داشته باشند. در صورتیکه این دعوتنامه از طرف بستگان درجه اول شما در کانادا باشد، احتمال اخذ ویزای توریستی شما بالا خواهد رفت. شما باید مدراکی دال بر نسبت خود با فرد دعوت نماینده نیز ارائه کنید.

2. ارائه نامه تمکن اقتصادی نامناسب

کسانی که برای ویزای تحصیلی اقدام می نمایند معمولاً باید هزینه یک سال تحصیل و زندگی خود در کانادا را به وسیله پرینت گردش حساب ارائه نمایند. برای افرادی که به وسیله ویزای توریستی اقدام می نمایند مبلغ ثابتی وجود ندارد. اما معمولاً سفارت انتظار دارد هزینه 6 ماه زندگی در کانادا را به وسیله پرینت گردش حساب خود ارائه دهد. فرد دعوت نماینده نیز با ارائه فیش حقوقی می تواند بخشی از هزینه های فرد متقاضی را تقبل کند.

3. عدم وابستگی خانوادگی و اقتصادی به کشور خود

داشتن همسر، فرزند و یا والدین پیری که نگهداری آن ها به عهده شماست، از شواهدی است که نشان می دهد شما دارای وابستگی عاطفی در کشور خود هستید. از شواهدی که نشان دهنده وابستگی اقتصادی به کشور مبدا است می توان به داشتن مرخصی محدود از محل کار خود، داشتن املاک و… اشاره نمود. دانشجویانی که برای ویزای تحصیلی درخواست می نمایند نیز باید بیان نمایند که بعد از اتمام تحصیلات خود برای کسب فرصت های شغلی به کشور خود باز می گردند.

4. تاریخچه سفر غیر قانع نماینده

رابطه ثابتی بین پیشینه سفر و ریسک ویزای کانادا وجود ندارد. اما معمولاً کسانی که سفرهای بیشتری به دیگر کشورهای جهان داشته اند شانس بیشتری برای دریافت ویزای کانادا دارند.

5. دروغ گفتن در پرونده یا کتمان واقعیت

در صورت جعل مدارک و یا کتمان واقعیت هایی از خود، نه تنها ویزای شما ریجکت خواهد شد بلکه به مدت 5 سال نیز حق ورود به کانادا را نخواهید داشت.

6. ممنوع الورود بودن متقاضی به کانادا

در صورتی که متقاضیان ویزای کانادا به دلیل مسائل پزشکی، روحی، روانی یا سوابق کیفری به کانادا ممنوع الورود باشند، با ویزای آن ها موافقت نخواهد شد.

7. گپ تحصیلی

این مورد در رابطه با دانشجویانی که برای ویزای تحصیلی درخواست می نمایند، صدق می نماید. به خصوص در خصوص دانشجویانی که از آخرین دوره تحصیلی شان زمان زیادی گذشته باشد. این افراد برای بالا بردن شانس دریافت ویزا باید این مدت را از راه هایی مانند ارائه گواهی کار توجیه نمایند.

8. منصف نبودن آفیسر

به دلیل تعداد زیاد پرونده، آفیسرها معمولاً زمان کافی برای آنالیز پرونده ها را ندارند. در این صورت ممکن است در آنالیز پرونده مرتکب اشتباهاتی شوند. در اینگونه موارد می توانید درخواست تجدید نظر کنید.

9. تغییر شرایط متقاضی هنگام ورود به کانادا

در هنگام ورود شما به کانادا، اگر آفیسر مرزی به هر دلیلی به این نتیجه برسد که دیگر شرایط قوانین مهاجرتی را ندارید، اختیار تام دارد تا مانع ورود شما به کانادا گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای کانادا، به قسمت انواع ویزای کانادا مراجعه کنید.

اگر قصد دریافت ویزای کانادا را دارید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 853

به "دلایل ردی ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ردی ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید