در این خانه هیچ کتابی فروشی نیست !

به گزارش مرد کوچک، به گزارش خبرنگاران به نقل از سیتی هرالد، شاید وقتی اولین بار به خانه آقای استیون ولفلک وارد شوید فکر کنید به اشتباه وارد یک کتابفروشی شده اید. او ساکن شهر کنویک از ایالت واشنگتن آمریکاست. خودش می گوید عاشق کتاب است و به خاطر همین شمارش کتاب هایش از دستش در رفته است ولی در آماری سرانگشتی می گوید حدود 30 هزار جلد کتاب در خانه اش وجود دارد.

در این خانه هیچ کتابی فروشی نیست !

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

ولفلک می گوید در طول 30 سال گذشته بیشتر درآمدش را صرف خرید کتاب نموده است و دلش هم نمی آمده که هیچ کدام از این کتاب ها را بفروشد. در حقیقت او کتاب ها را می خریده تا نگه دارد ولی خب می گوید بیشتر آنها را خوانده است.

او اعتقاد دارد گذشته، حال و آینده او را احاطه نموده است و همین مسئله هیجان انگیز است. از هر کتابی که بخواهید در خانه اش پیدا می گردد. از کتاب های علمی و تاریخی گرفته تا رمان های نویسندگان مشهور. نظریات آلبرت انیشتین، رمان های همینگوی و داستان های نیل آرمسترانگ همگی در مجموعه شخصی یا بهتر بگوییم کتابخانه خانگی یا خانه کتاب استیون پیدا می گردد.

او اعتقاد دارد وقتی کتابی قدیمی در دست می گیرد تمام ماجراهای گذشته اش در ذهنش می گذرد و همین مسئله او را راضی نگه می دارد. او 69 سال سن دارد و می گوید می خواهد سال 2020 بازنشسته گردد و بقیه عمرش را با کتاب هایش سپری کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 978

به "در این خانه هیچ کتابی فروشی نیست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این خانه هیچ کتابی فروشی نیست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید