خبرنگاران دومین کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم خاش اعزام شد

به گزارش مرد کوچک، زاهدان- خبرنگاران- رییس هلال احمر خاش سیستان و بلوچستان گفت: دومین کاروان سلامت این جمعیت با همکاری ارتش به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر به مناطق محروم این شهرستان اعزام شد.

خبرنگاران دومین کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم خاش اعزام شد

جلال هاشمزهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: تیم های پزشکی و درمانی و خدماتی و امدادرسانی در نقاط روستایی و کپرنشین و عشایری کمتر برخوردار برای ارایه خدمات پزشکی، بهداشتی و معیشتی در منطقه حضور پیدا نموده اند.

وی اظهارداشت: کاروان سلامت هلال احمر با همکاری و مشارکت تیپ زرهی 288 شهید سرتیپ سلیمان هاشم زهی با هدف ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای مختلف، یاری به بهبود سطح سلامت و امورات اجتماعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری در بین مردم، به روستاهای کپر نشین جهت ارائه خدمات مختلف اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر خاش اضافه نمود: در این طرح یک نفر پزشک متخصص، 2 نفر پرستار، 2 نفر نسخه پیچ و 10نفر نیروی داوطلب به صورت کاملا رایگان با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی به ارائه خدمات پرداختند.

وی گفت: در این طرح 112 نفر از ساکنان روستاها ویزیت و معاینه شدند و 100 قلم دارو، 50 بسته بهداشتی، 50 بسته سبد غذایی، 10جلد کتابچه و بروشور آموزشی، 50جفت کفش و البسه به ارزش 48میلیون تومان توزیع شد.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1627

به "خبرنگاران دومین کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم خاش اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم خاش اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید