جانشین امیر قلعه نویی از اروپا می آید ، گزینه های اسپانیایی و پرتغالی در راه ایران؟

به گزارش مرد کوچک، باشگاه گل گهر سیرجان برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر در کوشش است تا تیمی مدعی را روانه مسابقات کند.

جانشین امیر قلعه نویی از اروپا می آید ، گزینه های اسپانیایی و پرتغالی در راه ایران؟

به گزارش خبرنگاران پس از جدایی امیر قلعه نویی و حضور او در تیم ملی، حرف و حدیث های زیادی پیرامون انتخاب سرمربی تازه گل گهر مطرح و بعضی اسامی آشنا نیز به عنوان گزینه احتمالی راهنمایی تیم سیرجانی معرفی شدند اما بر اساس پیگیری ها مشخص شد اولویت گل گهر، مربی خارجی است.

به همین دلیل این باشگاه اکنون چند گزینه خارجی را مد نظر دارد که گفته می گردد مربیان پرتغالی و اسپانیایی نیز بین آن ها وجود دارند.

با اینحال اگر مذاکرات گل گهر با مربیان خارجی به نتیجه نرسید، این باشگاه به سراغ گزینه های ایرانی نیز خواهد رفت.

قرار است ظرف 72 ساعت آینده تکلیف سرمربی گل گهر مشخص گردد. این در حالیست که قرارداد حدود 50درصد بازیکنان به اتمام رسیده و هنوز تکلیف آن ها مشخص نیست.

بازیکنانی مانند محمدحسین اکبرمنادی، شایان مصلح، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، محمد خدابنده لو و مرتضی تبریزی قراردادشان تمام شده و با اینکه گفته می گردد در آستانه جدایی قرار دارند اما تا مشخص تکلیف سرمربی تازه چیزی مشخص نیست.

ضمن اینکه وسلی گومز و کی روش استنلی به پایان قرارداد با گل گهر رسیده اند اما اریک بایناما هنوز با این باشگاه واقع شده است. در مورد ادامه همکاری با این 3 بازیکن خارجی نیز باشگاه گل گهر میخواهد پس از انتخاب سرمربی تازه و اعلام نظر او، تصمیم گیری کند.

محسن فروزان دروازه بان گل گهر از بازیکنانیست که هنوز با باشگاه قرارداد دارند و باید دید شرایط ادامه همکاری او با تیم سیرجانی به کجا خواهد رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2227

به "جانشین امیر قلعه نویی از اروپا می آید ، گزینه های اسپانیایی و پرتغالی در راه ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین امیر قلعه نویی از اروپا می آید ، گزینه های اسپانیایی و پرتغالی در راه ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید