تصاویر آتش سوزی وحشتناک آپارتمان پنج طبقه در شیراز ، سه فوتی و پنج مصدوم

به گزارش مرد کوچک، رئیس آتش نشانی شیراز در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 9 و 52 دقیقه صبح امروز با اعلام حادثه آتش سوزی در طبقه چهارم یک واحد آپارتمان پنج طبقه در بلوار فرصت شیرازی بلافاصله نیروهای امدادی از 7 ایستگاه عملیاتی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

تصاویر آتش سوزی وحشتناک آپارتمان پنج طبقه در شیراز ، سه فوتی و پنج مصدوم

به گزارش خبرنگاران، هادی عیدی پور رئیس آتش نشانی شیراز گفت: با توجه به اینکه در هر طبقه 3 واحد منزل مسکونی وجود داشته است به واسطه دودزدگی تعداد 8 نفر در این حادثه مصدوم شدند که به پشت بام آپارتمان انتقال داده شدند و با هماهنگی اجرا شده با اورژانس امکان انتقال آن ها به مراکز درمانی با بالگرد انجام شود

هادی عیدی پور چهارشنبه افزود: آتش سوزی ساختمان پنج طبقه سوم خرداد 1402 به سازمان آتش نشانی اعلام و آتش نشانان هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج دستگاه خودرو مخصوص مهار آتش، 2 دستگاه خودرو بالابر و یک دستگاه خودرو نجات مورد استفاده قرار گرفته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان نمود: با اعزام آتش نشانان تعیین شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در برگرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله ور بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش نشانان ابتدا نسبت به نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند، گفت: حدود 40 نفر از ساکنان به سمت بیرون هدایت شده است.

وی ادامه داد: هشت نفر در ابتدای این سانحه دچار مصدومیت شدید شدند که این افراد دچار دودزدگی شدید بودند و حتی سه نفر از آتش نشانان که ابتدا به محل اعزام شدند ماسک محافظتی خود را باز کرده و آن روی صورت مصدومان قرار دادند.

وی اظهارکرد: به علت شدت دودزدگی تا به امروز سه نفر از این مصدومان فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بیان نمود: هم اکنون نیز کارشناسان در محل حاضرند تا بررسی ها دیگر برای علت حادثه را انجام دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 2224

به "تصاویر آتش سوزی وحشتناک آپارتمان پنج طبقه در شیراز ، سه فوتی و پنج مصدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر آتش سوزی وحشتناک آپارتمان پنج طبقه در شیراز ، سه فوتی و پنج مصدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید