تاکید ویژه یحیی گل محمدی به حفظ تمرکز مهاجمان در جلسه فنی امروز

به گزارش مرد کوچک، یحیی گل محمدی در جلسه فنی امروز پرسپولیسی ها از مهاجمان تیمش خواست مقابل گوا با تمرکز بیشتری بازی کنند.

تاکید ویژه یحیی گل محمدی به حفظ تمرکز مهاجمان در جلسه فنی امروز

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جلسه فنی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس ظهر امروز تشکیل شد و تمام بازیکنان با حضور در این جلسه نکات فنی مورد نظر گل محمدی و حمید مطهری را شنیدند. گل محمدی با ارائه برخی کاستی های بازیکنان در بازی قبلی به شرایط تیم گوا اشاره کرد.

گوا که نخستین تجربه آسیایی خود را پشت سر می گذارد، در دو بازی قبلی خود مقابل کننده های امارات و قطر به تساوی رسیده تا با دو امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و شگفتی ساز بازی ها لقب گیرد و به همین دلیل گل محمدی تاکید کرد بازی فردا به مراتب از دو بازی قبلی سخت تر خواهد بود.

گل محمدی با توجه به دو بازی قبلی گوا به دوندگی بالا و نظم تاکتیکی این تیم اشاره کرد و به بازیکنان تاکید کرد نتایج دو بازی قبلی باعث شده گوایی ها از نظر روحی در بهترین شرایط روحی خود قرار داشته باشند و آن ها می خواهند با متوقف کردن پرسپولیس شگفتی ها را تکمیل کنند.

کادر فنی پرسپولیس با خطاب قرار دادن هافبک ها و مدافعان به آن ها تاکید کرد تیم گوا به سرعت از دفاع به حمله تغییر موقعیت داده و روی ضدحمله ها خوب کار می کند؛ بنابراین بازیکنان باید با پشتوانه در حملات شرکت کرده تا به هنگام ضدحمله حریف در دفاع نسبت به حمله وران گوا رجحان عددی داشته باشند.

یحیی گل محمدی در نهایت به مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد در بازی فردا شب موقعیت برای شان ایجاد می شود و آن ها باید در هنگام جایگیری و ضربه زنی تمرکز بالایی داشته باشند تا کار گره نخورد.

گفتنی است پرسپولیس ساعت 21:30 فردا سه شنبه با گوا هند در هفته سوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: miniman.ir شناسه مطلب: 1573

به "تاکید ویژه یحیی گل محمدی به حفظ تمرکز مهاجمان در جلسه فنی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ویژه یحیی گل محمدی به حفظ تمرکز مهاجمان در جلسه فنی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید